Сучасні проблеми архітектури та містобудування
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/259
Переглянути
5 результатів
Результат пошуку
Документ Вплив інформаційних технологій на організацію навчального процесу на прикладі Wyzsza Szkola Biznesu - National -Louis University" (Республіка Польша, м. Новий Сонч)(КНУБА, 2019) Семироз, Н. Г.Стаття присвячена актуальним питанням організації освітнього процесу на прикладі Вищої Школи Бізнесу – Національного Університету Луї в м. Новий Сонч ( Республіка Польща).Документ Мультимедійні технології в навчанні декоративно-прикладному мистецтву(КНУБА, 2016) Близнюк, М. М.Педагогічна практика навчання декоративно-прикладному мистецтву проходить новий етап комп’ютеризації з різних наукових дисциплін, викликаний розвитком мультимедійних технологій. В інтерактивному режимі роботи графіка, анімація, фото, відео, звук, текст створюють інтегроване інформаційне середовище, в якому користувач знаходить якісно нові можливості, спроможні відігравати роль вагомого засобу активізації навчальнопізнавальної діяльності студентівДокумент Інформатизація навчального процесу у вузах(КНУБА, 2014) Левченко, О. В.; Михайленко, А. В.Розглядається сутність, основні переваги, види забезпечення, компоненти та різновиди засобів інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Особливу увагу приділено напрямкам процесу інформатизації, завданням впровадження ІКТ та шляхам їх вирішення у навчальному процесі підготовки студентів-архітекторів.Документ Нові наукові навчальні напрями в ландшафтній архітектурі(КНУБА, 2011) Панченко, Т. Ф.; Проценко, С. М.; Рубан, Л. І.В статті розглянуті сучасні проблеми ландшафтної архітектурної освіти та визначені напрями поліпшення учбового процесу.Документ Запровадження сучасної архітектурної проблематики у навчальні програми на прикладі розробок кафедри АП ХНУБА(КНУБА, 2011) Василенко, О. Б.; Смоленська, С. О.У статті розглянуто напрями та засоби впровадження сучасної архітектурної проблематики в навчальний процес на кафедрі архітектурного проектування Харківського національного університету будівництва та архітектури. Ключові слова: архітектурна школа, навчальний процес, комплексна програма.