Сучасні проблеми архітектури та містобудування

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/259

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Концепция дифференциации архитектурных школ и уникальный профессиональный опыт архитектора В. В. Городецкого
    (КНУБА, 2014) Хороян, Н. П.
    У статті наводиться фрагмент дослідження, присвяченого системно- методологічному розумінню терміну архітектурна школа. Зокрема, проаналізовано атрибутику терміна наукова школа; описаний процес відтворення професійних кадрів в архітектурі; виявлено та описано основні диференційні ознаки архітектурних шкіл; на основі уявлень про соціальні куматоіди позначена стійкість у часі запропонованої моделі диференціації; розглянуто особливості професійного досвіду унікального архітектора рубежу XIX -XX ст. В.В. Городецького в межах запропонованої концепції.
  • Документ
    Прогностика в архітектурній школі : досвід радянського авангарду 1920х-1930х рр.
    (КНУБА, 2012) Смоленська, С.О.
    У статті розглянуто передумови формування прогностичного мислення у молодого покоління зодчих, роль в цьому української архітектурної школи 1920-30-х рр.
  • Документ
    Запровадження сучасної архітектурної проблематики у навчальні програми на прикладі розробок кафедри АП ХНУБА
    (КНУБА, 2011) Василенко, О. Б.; Смоленська, С. О.
    У статті розглянуто напрями та засоби впровадження сучасної архітектурної проблематики в навчальний процес на кафедрі архітектурного проектування Харківського національного університету будівництва та архітектури. Ключові слова: архітектурна школа, навчальний процес, комплексна програма.