Сучасні проблеми архітектури та містобудування
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/259
Переглянути
12 результатів
Результат пошуку
Документ Будівлі, в яких ми живемо(КНУБА, 2018) Жовква, О. І.Розглядається питання формування житлових будинків (садиб) для представників творчих професій: митців, архітекторів, акторів, письменників. Наведені рекомендації стосовно оптимального функціонального складу, функціонально-планувальної організації житла із застосуванням ряду принципів, виявлено особливості архітектурно-планувальної організації та загальних композиційних рішень.Документ Змістоформи мечеті та закономірності формування на сучасному етапі розвитку сакральної архітектури(КНУБА, 2015) Жовква, О. І.У статті приділено увагу питанню дослідження формотворення в сучасній мусульманській культовій архітектурі в контексті усталених традицій, а також із врахуванням новітніх тенденцій, пошуків інтернаціональної архітектури сакральних споруд. Розглядається питання мистецького оздоблення інтер’єрів мусульманських культових споруд (мечетей).Документ Вирішення питання створення безбар'єрної архітектури та простору в контексті міста Києва(КНУБА, 2013) Жовква, О. І.У статті розглянуто питання необхідності формування комфортного міського середовища для пересування людей з обмеженими фізичними можливостями, а також питання проектування об‘єктів архітектури із врахуванням потреб даних громадян. У статті також наведені рекомендації щодо проектування та габаритних розмірів окремих функціональних зон ділянок проектування та об‘єктів.Документ Архітектура мусульманських освітніх закладів на прикладі мектебів та медресе(КНУБА, 2015) Жовква, О. І.У статті розглядається питання формування мусульманської духовної освіти, в світовому контексті, презентованої мектебами та медресе. У статті досліджено архітектурно-планувальні рішення мусульманських духовних навчальних закладів Криму та Азії, виявлено особливості і закономірності їх архітектурно-планувальної композиції та запропоновано шляхи розвитку архітектури сучасних духовних навчальних закладів.Документ Архітектура культових споруд основних релігій світу. Питання їх спільного використання(КНУБА, 2014) Жовква, О. І.У статті розглянуто питання можливості використання культових споруд кількома релігіями на прикладі історичного досвіду, який можна знайти у таких містах, як Єрусалим, Стамбул, що стали колискою кількох релігій світу.Документ Архітектура закордонних мусульманських духовнонавчальних установ на прикладі Росії (Санкт-Петербург, Москва, Казань)(КНУБА, 2013) Жовква, О. І.У статті розглянуто питання формування в Російській Федерації мусульманських релігійних освітніх закладів, в т.ч. при культових спорудах, на прикладі Санкт-Петербурга, Москви та Казані. Також приділена увага архітектурі мусульманських культових споруд та організації навчальноосвітнього процесуДокумент Католицька духовна освіта у Росії(КНУБА, 2014) Жовква, О. І.В статті розглядається питання становлення католицизму у Росії, також питання формування католицьких духовних навчальних закладів.Документ Символ, як невід'ємний елемент сакральної архітектури різних конфесій(КНУБА, 2013) Жовква, О. І.У статті розглянуто питання застосування символіки у сакральній архітектурі різних конфесій. Досліджено історичний зміст та походження окремих символів, їх змістове навантаження в різних релігіях.Документ Спільність архітектурно-планувальних рішень духовних навчальних закладів України(КНУБА, 2012) Жовква, О. І.у статті зроблено спробу віднайти спільні риси архітектурнопланувальних рішень та конфесійні особливості культових споруд різних конфесій як однієї із складових планувальної структури духовних навчальних закладів та комплексівДокумент Геопатогенні зони та їх вплив на вибір земельної ділянки при проектуванні культових споруд(КНУБА, 2011) Жовква, О. І.У статті розкрито питання походження геопатогенних зон, наведено їх класифікацію, також розглянуто питання вибору земельних ділянок для будівництва культових споруд та комплексів із врахуванням геопатогенних зон та запропоновано можливі варіанти захисту від їх негативного впливу.