Містобудування та територіальне планування
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/160
Переглянути
6 результатів
Результат пошуку
Документ Системний аналіз економіко-математичних моделей вирішення економічних задач(КНУБА, 2013) Бондар, О. А.Стаття присвячена системному огляду та аналізу економіко- математичних моделей управління та вирішення економічних явищ і процесів. Пропонується класифікація таких моделей. На основі проведено аналізу визначаються сильні та слабкі сторони їх використання в сучасних умовах.Документ Ефективність підприємства в контексті його економічної безпеки(КНУБА, 2014) Куліков, П. М.; Бондар, О. А.Розглядається та доводиться можливість використання можливостей галузевої теорії ефективного управління «геометрична економетрика» для забезпечення економічної безпеки функціонування підприємства на ринку.Документ Ефективність будівництва –це раціональний менеджмент, якість, енергозберігаючі технології(КНУБА, 2014) Савенко, В. І.; Аднан Абу Сал; Жук, А. А.; Кислюк, Д. Я.Наведено результати багаторічних досліджень та пошуків шляхів підвищення ефективності роботи будівельних організацій через удосконалення системи управління якістю і покращення якості продукції домобудівного комбінату, підвищення енергозберігаючих властивостей огороджуючих конструкцій житлових будинків на базі серії 111-161, комфортності житла та підвищення попиту на нього.Документ Оперативное прогнозирование параметров технологии возведения зданий(КНУБА, 2015) Осипов, А. Ф.; Слизь, О. В.Изложены условия, принципы, концепция и структурно-функциональные элементы проектирования и применения строительно-технологического мониторинга, как методического аппарата, реализующего основы оперативного прогнозирования параметров технологии возведения зданий.Документ Вдосконалення ефективних стратегій керування транспортними потоками: математичне моделювання, алгоритми контролю для автоматизованих систем управління(КНУБА, 2018) Човнюк, Ю. В.; Диктерук, М. Г.; Чередниченко, П. П.Розглянуті алгоритми моделювання простих транспортних потоків у режимі реального часу з використанням стандартних пакетів програм для ПЕОМ (типу MATLAB). Використання запропонованого підходу при формуванні моделі транспортного потоку дозволяє здійснити підрахунок числа автомобілів у реальному масштабі часу, розрахувати середню довжину черги для ухвалення рішення про регулювання проїзду. При подальшому розвитку моделі можливо здійснювати оперативну класифікацію транспортних засобів у потоці для формування ефективного керування системами регулювання шляхово- транспортного комплексу.Документ Моделі і методи моніторингу ризиків у проектах територіального розвитку проектно-орієнтованих організацій із використанням ціннісного підходу(КНУБА, 2018) Марущак, І. О.Розглянута система управління ризиками проектів територіального розвитку проектно-орієнтованих організацій. Додано ціннісний вимір до цієї системи. Розроблено метод розвитку ціннісно-орієнтованої реакції на ризики і метод ціннісно-орієнтованого моніторингу ризиків проекту територіального розвитку. Методи формалізовано, наведено схеми їх реалізації.