Містобудування та територіальне планування

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/160

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Документ
    Оценка соответствия магистральной улично-дорожной сети города Донецка уровню автомобилизации
    (КНУБА, 2012) Яковенко, К. А.; Осетрин, Н. Н.
    В работе проведено исследование соответствия магистральной уличнодорожной сети г. Донецка уровню автомобилизации. Оценка проведена с использованием таких показателей как – емкость сети, пропускная способность сети, расчетный уровень автомобилизации.
  • Документ
    Гідродинамічна модель як макропідхід для управління транспортним потоком
    (КНУБА, 2011) Дьомін, М. М.; Фоменко, М. С.
    Розглянуто класичні рівняння гідродинаміки (газодинаміки) та порівняно їх з рівняннями, що відображають транспортний потік.
  • Документ
    Аналіз рівня транспортного завантаження магістральної вулично-дорожньої мережі м. Києва
    (КНУБА, 2012) Дубова, С. В.; Васильєва, Г. Ю.
    Стаття є продовженням статті авторів «Анализ пропускной способности участков улично-дорожной сети города», опублікованої в даному збірнику та розглядає проблеми пропускної спроможності вулично-дорожньої мережі м. Києва.
  • Документ
    Анализ пропускной способности пересечений улично-дорожной сети города
    (КНУБА, 2012) Васильева, А. Ю.; Дубова, С. В.
    Розглянута необхідність постійного контролю за зміненням інтенсивності руху транспорту для можливості оперативного впливу на величину пропускної здатності ділянок вулично-дорожньої мережі міста та прийняття рішень на всіх стадіях містобудівного проектування.
  • Документ
    Транспортна логістика в системі "містобудівна логістика"
    (КНУБА, 2010) Дужар, Т. О.; Рейцен, Євген Олександрович
    Логістика міста вже широко використовується в багатьох країнах миру. Там розташовані й необхідні інститути, які проводять міжнародні науково- практичні конференції. Застосування її методів стає дедалі частішим в різних сферах життєдіяльності. Знаходить і своє місце термін «містобудівна логістика» у вдосконаленні транспортних процесів и життя міста загалом, способом аналізування цих процесів.
  • Документ
    Екологічна складова, як умова обґрунтування інженерно-планувального рішення перетину магістралей в різних рівнях (на прикладі Московської площі в м. Києві)
    (КНУБА, 2011) Осєтрін, М. М.; Солуха, І. Б.
    Розглянуте питання розробки, удосконалення і дослідження ефективних методичних принципів для визначення екологічної складової, як умови обґрунтування інженерно-планувального рішення перетину магістралей в різних рівнях. Внаслідок чого запропоновані методи орієнтовної оцінка зони впливу розв’язки з подальшим моделюванням розв’язки набором однорідних джерел викидів та визначення маси викидів з одного точкового джерела, які беруться у основу розрахунку рівня забруднення атмосферного повітря одним площинним джерелом, що дає змогу розрахувати рівень забруднення атмосферного повітря повним набором площинних джерел викидів.
  • Документ
    Дослідження рівня транспортного завантаження на основних входах м. Києва
    (КНУБА, 2014) Дубова, С. В.; Васильєва, Г. Ю.
    Стаття є продовженням статті «Аналіз рівня транспортного завантаження магістральної вулично-дорожньої мережі м. Києва» авторів, опублікованої в збірнику №44 та розглядає проблеми пропускної спроможності на основних входах м. Києва.
  • Документ
    Аналіз методик розрахунку основних геометричних елементів перетинів міських магістральних вулиць з кільцевим рухом транспорту
    (КНУБА, 2016) Бондар, О. В.
    Проведено аналіз різних методологічних підходів до визначення геометричних елементів перетинів міських магістральних вулиць з кільцевим рухом транспорту. Також показана розбіжність у отриманих теоретичних результатах при визначенні геометричних параметрів перетинів міських магістральних вулиць з кільцевим рухом транспорту.
  • Документ
    Розвиток планувальної структури вулично-дорожньої мережі та транспортної інфраструктури міста Чернівці
    (КНУБА, 2020) Довганюк, А. І.
    Розглянуто структуру планувальних районів тісно пов'язану з існуючою мережею вулиць та доріг; існуючою та перспективними системами громадського транспорту міста Чернівці. Основні транспортно-планувальні вузли каркасу які формуються на перетинах основних радіальних та кільцевих магістралей, в місцях стиковки основних видів громадського транспорту, на стиках виробничих та сельбищних зон, а також в межах багатофункціональних зон, в яких формується ієрархічна система громадських центрів міста, що обслуговує як жителів міста так і зони його впливу. Надана характеристика транспортної інфраструктури та магістральної мережі міста