Містобудування та територіальне планування
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/160
Переглянути
9 результатів
Результат пошуку
Документ Оценка соответствия магистральной улично-дорожной сети города Донецка уровню автомобилизации(КНУБА, 2012) Яковенко, К. А.; Осетрин, Н. Н.В работе проведено исследование соответствия магистральной уличнодорожной сети г. Донецка уровню автомобилизации. Оценка проведена с использованием таких показателей как – емкость сети, пропускная способность сети, расчетный уровень автомобилизации.Документ Гідродинамічна модель як макропідхід для управління транспортним потоком(КНУБА, 2011) Дьомін, М. М.; Фоменко, М. С.Розглянуто класичні рівняння гідродинаміки (газодинаміки) та порівняно їх з рівняннями, що відображають транспортний потік.Документ Аналіз рівня транспортного завантаження магістральної вулично-дорожньої мережі м. Києва(КНУБА, 2012) Дубова, С. В.; Васильєва, Г. Ю.Стаття є продовженням статті авторів «Анализ пропускной способности участков улично-дорожной сети города», опублікованої в даному збірнику та розглядає проблеми пропускної спроможності вулично-дорожньої мережі м. Києва.Документ Анализ пропускной способности пересечений улично-дорожной сети города(КНУБА, 2012) Васильева, А. Ю.; Дубова, С. В.Розглянута необхідність постійного контролю за зміненням інтенсивності руху транспорту для можливості оперативного впливу на величину пропускної здатності ділянок вулично-дорожньої мережі міста та прийняття рішень на всіх стадіях містобудівного проектування.Документ Транспортна логістика в системі "містобудівна логістика"(КНУБА, 2010) Дужар, Т. О.; Рейцен, Євген ОлександровичЛогістика міста вже широко використовується в багатьох країнах миру. Там розташовані й необхідні інститути, які проводять міжнародні науково- практичні конференції. Застосування її методів стає дедалі частішим в різних сферах життєдіяльності. Знаходить і своє місце термін «містобудівна логістика» у вдосконаленні транспортних процесів и життя міста загалом, способом аналізування цих процесів.Документ Екологічна складова, як умова обґрунтування інженерно-планувального рішення перетину магістралей в різних рівнях (на прикладі Московської площі в м. Києві)(КНУБА, 2011) Осєтрін, М. М.; Солуха, І. Б.Розглянуте питання розробки, удосконалення і дослідження ефективних методичних принципів для визначення екологічної складової, як умови обґрунтування інженерно-планувального рішення перетину магістралей в різних рівнях. Внаслідок чого запропоновані методи орієнтовної оцінка зони впливу розв’язки з подальшим моделюванням розв’язки набором однорідних джерел викидів та визначення маси викидів з одного точкового джерела, які беруться у основу розрахунку рівня забруднення атмосферного повітря одним площинним джерелом, що дає змогу розрахувати рівень забруднення атмосферного повітря повним набором площинних джерел викидів.Документ Дослідження рівня транспортного завантаження на основних входах м. Києва(КНУБА, 2014) Дубова, С. В.; Васильєва, Г. Ю.Стаття є продовженням статті «Аналіз рівня транспортного завантаження магістральної вулично-дорожньої мережі м. Києва» авторів, опублікованої в збірнику №44 та розглядає проблеми пропускної спроможності на основних входах м. Києва.Документ Аналіз методик розрахунку основних геометричних елементів перетинів міських магістральних вулиць з кільцевим рухом транспорту(КНУБА, 2016) Бондар, О. В.Проведено аналіз різних методологічних підходів до визначення геометричних елементів перетинів міських магістральних вулиць з кільцевим рухом транспорту. Також показана розбіжність у отриманих теоретичних результатах при визначенні геометричних параметрів перетинів міських магістральних вулиць з кільцевим рухом транспорту.Документ Розвиток планувальної структури вулично-дорожньої мережі та транспортної інфраструктури міста Чернівці(КНУБА, 2020) Довганюк, А. І.Розглянуто структуру планувальних районів тісно пов'язану з існуючою мережею вулиць та доріг; існуючою та перспективними системами громадського транспорту міста Чернівці. Основні транспортно-планувальні вузли каркасу які формуються на перетинах основних радіальних та кільцевих магістралей, в місцях стиковки основних видів громадського транспорту, на стиках виробничих та сельбищних зон, а також в межах багатофункціональних зон, в яких формується ієрархічна система громадських центрів міста, що обслуговує як жителів міста так і зони його впливу. Надана характеристика транспортної інфраструктури та магістральної мережі міста