Містобудування та територіальне планування
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/160
Переглянути
6 результатів
Результат пошуку
Документ Дослідження транспортних і пішохідних потоків на перетинах міських магістралей в різних рівнях(КНУБА, 2010) Осєтрін, Микола Миколайович; Беспалов, Д. О.У роботі дається актуальність теми та обґрунтування подальшого її дослідження.Документ Исследование пропускной способности участков улично-дорожной сети(КНУБА, 2010) Дубова, С. В.; Кадерская, Л. А.Рассмотрено воздействие различных факторов на величину пропускной способности участков улично-дорожной сети в условиях города. Исследовано влияние светофорного регулирования на динамику изменения ее величины.Документ Аудит інформаційної ємності вулично-дорожнього оточення(КНУБА, 2015) Дерека, О. Г.Проведено аналіз існуючої практики застосування аудиту і методів теорії інформації для оцінки стану безпеки міського рухуДокумент Удосконалення функціонування об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для обслуговування туристів (на прикладі м. Чернівці)(КНУБА, 2017) Рейцен, Є. О.; Зазуляк, В. В.Розглядається класифікація маршрутів за складністю і оцінка привабливості міжнародних туристични маршрутів за 10-бальним рейтингом.Документ Оптимізація туристських маршрутів у Подільському районі міста Києва(КНУБА, 2017) Рейцен, Є. О.; Барна, М. І.Розглядаються методи організації нових туристських маршрутів із задіянням різних видів міського пасажирського транспорту. Аналізується досвід кафедри міського будівництва КНУБА з удосконалення інженерно-транспортної інфраструктури Подолу.Документ Вдосконалення ефективних стратегій керування транспортними потоками: математичне моделювання, алгоритми контролю для автоматизованих систем управління(КНУБА, 2018) Човнюк, Ю. В.; Диктерук, М. Г.; Чередниченко, П. П.Розглянуті алгоритми моделювання простих транспортних потоків у режимі реального часу з використанням стандартних пакетів програм для ПЕОМ (типу MATLAB). Використання запропонованого підходу при формуванні моделі транспортного потоку дозволяє здійснити підрахунок числа автомобілів у реальному масштабі часу, розрахувати середню довжину черги для ухвалення рішення про регулювання проїзду. При подальшому розвитку моделі можливо здійснювати оперативну класифікацію транспортних засобів у потоці для формування ефективного керування системами регулювання шляхово- транспортного комплексу.