2018
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1201
Переглянути
Документ Науково-методичний інструментарій реалізації управлінського механізму інформаційними потоками в будівництві(КНУБА, 2018) Бондар, Олена Анатоліϊвна; Аль-Хавамлі, Елеонора ХішамівнаПосилення конкурентної боротьби на внутрішньому ринку України спонукало підприємства-резиденти до все більш активного впровадження маркетингу в їх повсякденну діяльність. Час інтуїтивних рішень вже минув, настала первинна стадія формування і структуризації ринку, і керівництво великих компаній, орієнтованих на стабільність бізнесу, зацікавилося інструментами, які забезпечують високу надійність досягнення кінцевих результатів при прийнятті маркетингових рішень. Одним з таких інструментів є маркетингові дослідження