Гірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/105

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Використання інтеграла Дюамеля у коливань та динамічних навантажень пружних зв’язків механізмів підйому вантажу кранів при їх пуску аналізі вимушених
    (КНУБА, 2017) Човнюк, Юрій; Діктерук, Михайло; Комоцька, Світлана
    Обгрунтована модель вимушених коливань пружних зв’язків (канатів) механізмів підйому вантажу кранів у період їх пуску, яка використовує інтеграл Дюамеля й дозволяє аналізувати динамічні навантаження у вказаних зв язках. Для проведення динамічного аналізу використані різні варіанти зовнішнього навантаження: імпульсне, миттєве, лінійно зростаюче у часі, негармонічне періодичне збудження та обчислені відповідні коефіцієнти динамічності.
  • Документ
    Метод аналізу параметричних коливань та резонансів елементів мостових кранів у процесах їх пуску
    (КНУБА, 2017) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Остапущенко, О. П.
    Наведений метод аналізу параметричних коливань і резонансів елементів вантажопідйомних механізмів мостових кранів у процесах їх пуску. При цьому умови виникнення вказаних коливань та резонансів розглянуті і визначені у межах моделі крану як незамкненої коливної системи, у котрої зовнішній вплив зведений до зміни з плином часу її параметрів. Маятникові коливання вантажу на канаті у системі «вантажний візок - канат - вантаж» мостового крана розглянуті і досліджені для трьох випадків: а) точка підвісу вантажу здійснює заданий періодичний рух у вертикальному напрямку; б) точка підвісу вантажу періодично рухається у горизонтальному напрямку; в) точка підвісу вантажу періодично рухається одночасно у горизонтальному та вертикальному напрямках. Визначені межі областей стійкості/нестійкості коливань параметричного типу для різних частот зміни параметрів досліджуваної системи. Для проведення аналізу використаний метод функції Лагранжа, рівняння Матьє та підхід Л.Д.Ландау при дослідженні малих коливань системи відносно положення рівноваги.