Гірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/105

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Основы теории типологии техники применительно к строительным машинам
    (КНУБА, 2009) Яковенко, В. Б.; Забродский, Н. Н.
    Досліджено сучасні теорії типології технічних об'єктів пристосовано до будівельних машин, розглянутих як система. Обґрунтовано актуальність пристосування системного підходу до будівельних машин і механічного обладнання.
  • Документ
    Вдосконалення методу кепстра в акустичній діагностиці технічного стану будівельних машин і механізмів
    (КНУБА, 2014) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Почка, К.
    Наведений у роботі підхід дозволяє вдосконалити та уточнити інформативні діагностичні ознаки у задачах акустичної діагностики технічного стану будівельних машин і механізмів за методом кепстру. Сполучення останнього з методом фазових портретів (класичного та вищих порядків) дає змогу виявити основні динамічні процеси (та їхні характеристики), що відбуваються всередині машин/механізмів та більш точно визначати параметри їхнього технічного стану.
  • Документ
    Метод нечіткого визначення границь повної керованості гідро- приводу будівельних машин за рахунок власних ресурсів в умовах його планового розвитку
    (КНУБА, 2015) Пелевін, Л. Є.; Карпенко, М.; Чемерис, В.
    У статті розглянуто проблему ймовірносного підходу для розв'язку задачі визначення границь повної керованості гідроприводу будівельних машин за рахунок власних ресурсів. Для її вирішення запропоновано метод, який на основі правил нечітких параметрів для будь-якого T - го часу функціонування приводу дозволяє визначити «довжину» інтервалу його повного керування за рахунок власних ресурсів на T+ tt-му часовому проміжку його планового розвитку. Наведено приклад нечіткого логічного виведення «довжини» інтервалу, на основі якого зроблено висновок щодо можливостей повної керованості приводу.