Гірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/105
Переглянути
12 результатів
Результат пошуку
Документ Визначення оптимальних режимів руху маніпулятора за процес пуску (гальмування) під час роботи за однєю з узагальнених координат(КНУБА, 2009) Ловейкін, В. С.; Міщук, Д. О.Розглянуто метод розрахунку оптимальних режимів руху стріли маніпулятора разом з вантажем під час роботи за однією з узагальнених координат.Документ Мінімізація фазових коливань за наявності сил сухого тертя в механізмах зі зворотно-поступальним рухом(2009) Ловейкін, В. С.; Човнюк, Ю. В.; Почка, К. І.Здійснена мінімізація фазових коливань/стрибків у вібраційних системах за наявності сил сухого тертя, що дозволяє оптимізувати їх режими руху.Документ Області збереження енерговитрат у вантажних маніпуляторах на транспортних засобах(КНУБА, 2010) Ловейкін, В. С.; Міщук, Д. О.Розглянуто особливості роботи маніпуляторів з шарнірно - зчленованою стрілою в областях виникнення розсіювання енергії. Для зменшення енерговитрат в системах, що розглядаються, пропонується визначення таких областей.Документ Створення фізичної моделі шарнірно-зчленованої стрілової системи крана(КНУБА, 2010) Ловейкін, В. С.; Паламарчук, Д. А.; Паламарчук, І. А.Описані основні принципи створення фізичної моделі шарнірно-зчленованої стрілової системи крана, а також проведено порівняння кінематичних та інерційних характеристик натурної машини та її фізичної моделі.Документ Експерементальне дослідження руху шарнірно-зчленованої стрілової системи крана при зміні вильоту вантажу(КНУБА, 2011) Ловейкін, В. С.; Паламарчук, Д. А.; Іщук, В. В.В статті описано методику проведення експериментальних досліджень руху шар- нірно-зчленованої стрілової системи крана при зміні вильоту вантажу, а також вимірювально- реєструюче обладнання, що при цьому використовується.Документ Дослідження реальної динаміки зміни вильоту вантажу баштового крана(КНУБА, 2011) Ловейкін, В. С.; Ромасевич, Ю. О.; Шумілов, Г. В.Розглянуто теорії та дослідження динаміки роботи привідних механізмів баштового крана. Побудовано динамічну та математичну моделі механізму зміни вильоту вантажу. Досліджено та проаналізовано поведінку елементів механізму зміни вильоту вантажу баштового крана під час його роботи.Документ Аналітичний розвязок задачі оптимізації усталеного режиму руху механізмів з нелінійною функцією положення ланок(КНУБА, 2009) Човнюк, Ю. В.; Ловейкін, В. С.; Паламарчук, Д. А.Отримані точні аналітичні розв’язки задачі оптимізації усталеного режиму руху механізмів з нелінійною функцією положення ланок.Документ Огляд основних конструкцій гідравлічного приводу кранів - маніпуляторів на транспортних засобах(КНУБА, 2009) Ловейкін, В. С.; Міщук, Д. О.У статті подано огляд існуючих конструкцій і прототипів гідравлічного приводу маніпуляторів на транспортних засобах. Значну увагу приділено системам керування.Документ Спосіб зрівноваження шарнірно-зчленованої стрілової системи баштового крана(КНУБА, 2011) Ловейкін, В. С.; Шевчук, О. Г.Подана розробка способу зрівноваження шарнірно-зчленованої стрілової системи баштового крана за рахунок зміни підвісу вантажу.Документ Керування механізмами зміни вильоту та підйому вантажу вантажопідйомного крана(КНУБА, 2012) Ловейкін, В. С.; Ромасевич, Ю. О.; Шумілов, Г. В.Здійснено аналіз способів керування механізмами вантажопідйомних кранів. Побудовано електричну схему керування крановими механізмами в ручному та комп'ютерному режимах. Зроблено висновки про ефективність використання розробленої схеми керування для реалізації оптимальних режимів руху кранових механізмів.