2017
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1200
Переглянути
2 результатів
Результат пошуку
Документ Земельна складовав децентралізації як чинник ландшафтного планування(Бескиди, 2017) Перегуда, Євген Вікторович; Місержи, Світлана ДмитрівнаВ опублікованій на сайті Національної спілки архітекторів України Національній доповіді «Про стан справ і перспективи архітектурно- урбаністичної сфери» [14] є підрозділ 1.5 «Безсистемність територіального управління». Однією з причин такої безсистемності у ньому названо «вузький прогнозовий горизонт мислення влади», яка «переважно обмежується миттєвими інтересами, в кращому випадку в міжвиборчий період». З цим не можна не погодитись. Відтак логічно буде зробити висновок, що системність прийде тоді, коли з’явиться такий суб’єкт планування, який буде мислити на більш-менш стратегічну перспективу. Водночас у доповіді відсутні будь-які рекомендації, що для цього треба робити. І хоча в ній перераховуються суб’єкти правового регулювання, скоріше цей список сформований за принципом «згадати усіх». До нього увійшли аж 13 суб’єктів (архітектор-урбаніст; громадянин; органи державної влади - по кожній з гілок влади: законодавча, виконавча, судова; органи місцевого самоврядування; органи самоорганізації; громадянське суспільство - громадські організації; НСАУ - Спілка; інші професійні спільноти, які виступають суб'єктами самоврядних професійних організацій; замовник на конкретний об'єкт; страховик; власник об'єкта; експлуатуюча організація; навчальні заклади). Хто є пріоритетним для взаємодії? Які механізми взаємодії? На ці та інші питання у доповіді відповідей немає.Документ Правове регулювання сфери енергоефективності та енергозбереження як чинник інвестиційної активності в будівництві(КНУБА, 2017) Перегуда, Євген Вікторович; Місержи, Світлана ДмитрівнаЕнергоефективність та енергозбереження є однією з провідних складових діяльності Української держави на сучасному етапі. Політика енергоефективності та енергозбереження неможлива без відповідного правового забезпечення. Йдеться не лише про технічне регулювання, зокрема про державні будівельні норми, стандарти будівельних конструкцій, виробів та матеріалів тощо, а й про нормативно- правове регулювання в ширшому контексті, яке б політично, економічно, фінансово сприяло формуванню суб’єктами соціальних відносин заходів у цій сфері.