Вип. 50
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/187
Переглянути
Документ Лексико-семантичні та стилістичні особливості науково-технічних текстів (на матеріалі англійської мови)(КНУБА, 2013) Паніна, О. В.Розглядаються деякі питання, пов’язані з лексичними, семантичними та стилістичними особливостями англійського науково-технічного тексту. Досліджуються основні стильові риси мови наукової комунікації, які обумовлені специфікою наукового мислення, з урахуванням лексикосемантичного аспекту, включаючи аналіз і класифікацію термінів і термінологічних словосполучень.Документ Методичний зміст заняття з іноземної мови: функціональність, як його складова(КНУБА, 2013) Тарасенко, І. П.Розглядаються проблеми комунікативного навчання, а саме функціональність як його складову. Автор розглядає різні види вправ, їх особливості та вмотивований характер мовленнєвої діяльності.Документ Особливості впровадження іноваційних методів навчання іноземними мовами студентів немовних вищих навчальних закладів(КНУБА, 2013) Петрова, Т. І.; Щукіна, Е. І.Сучасні тенденції інтеграції України в європейський освітній простір обумовлюють високі вимоги до викладання іноземних мов та застосування новітніх методів навчання. Автор проаналізував основні сучасні інформаційні технології викладання фахової іноземної мови студентам немовних вузів, визначив основні переваги та недоліки їх застосування. Основна увага приділена методиці вивчення іноземних мов з використанням ресурсів Інтернету.Документ Формування комунікативних компетенцій у навчанні іноземної мови в технічному вищому навчальному закладі(КНУБА, 2013) Махиня, А. А.Розглядається необхідність комунікативного підходу до навчання іноземних мов з урахуванням актуальності практичного володіння іноземною мовою для спілкування і професійної орієнтації в іншомовному середовищі в умовах процесу інтеграції України до європейського простору. Формулюються основні принципи навчання іноземних мов в умовах формування комунікативних компетенцій у навчанні іноземної мови в технічному вищому навчальному закладі. Пропонуються шляхи реалізації комунікативної спрямованості навчального процесу, принципи відбору навчального матеріалу, система вправ та завдань, які забезпечують залучення студентів до процесу спілкування іноземною мовою.