Вип. 83
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/116
Переглянути
Документ Енергосиловий критерій оптимізації режимів руху мостових кранів при їх пуску та гальмуванні(КНУБА, 2014) Човнюк, Юрій; Діктерук, Михайло; Почка, КостянтинЗапропоновано новий енергосиловий критерій оптимізації режимів руху мостових кранів за про¬цес їх пуску та гальмування. Встановлені основні кінематичні та динамічні характеристики такого руху, які залежать від співвідношення тривалості перехідного процесу (пуску чи гальмування) до періоду коливань вла¬сне кранової системи, що відповідає частоті власних маятникових коливань вантажу відносно крана за період розгону/гальмування.Документ Синтез оптимального керування рухом вантажопідйомними кранами(КНУБА, 2014) Ромасевич, Юрій; Ловейкін, ВячеславУ статті наведено постановку задачі оптимального керування рухом вантажопідйомного крана із вантажем на гнучкому підвісі. Запропоновано комплексний безрозмірний критерій, який відображає стан динамічної системи „кран-вантаж” у фазовому просторі і „витрати” на керування системою. Для розв'язання поставленої задачі використано метод динамічного програмування. Для установлення умови стійкості руху крана із вантажем на гнучкому підвісі використано алгебраїчний критерій Рауса-Гурвіца. Функція оптимального керування знайдена у вигляді зворотного зв'язку. Побудовані графiки функції оптимального керування та некласичний фазовий портрет руху системи.