Вип. 83
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/116
Переглянути
Документ Енергосиловий критерій оптимізації режимів руху мостових кранів при їх пуску та гальмуванні(КНУБА, 2014) Човнюк, Юрій; Діктерук, Михайло; Почка, КостянтинЗапропоновано новий енергосиловий критерій оптимізації режимів руху мостових кранів за про¬цес їх пуску та гальмування. Встановлені основні кінематичні та динамічні характеристики такого руху, які залежать від співвідношення тривалості перехідного процесу (пуску чи гальмування) до періоду коливань вла¬сне кранової системи, що відповідає частоті власних маятникових коливань вантажу відносно крана за період розгону/гальмування.Документ Теорія і практика створення бетоноформувальних агрегатів (БФА)(КНУБА, 2014) Гарнець, Володимир; Човнюк, Юрій; Зайченко, Стефан; Шаленко, Вадим; Приходько, ЯрославОдним із провідних науково - практичних напрямків роботи кафедри ««Машини і обладнання технологічних процесів» і, в подальшому, кафедри « Основ професійного навчання» КНУБА було і залишається дослідження, проектування, розроблення і втілення бетоноформувальних агрегатів (БФА).Документ Уточнена математична модель коливань вантажу при повороті крана підйомно-транспортної машини(КНУБА, 2014) Діктерук, Михайло; Човнюк, Юрій; Почка, КостянтинУ статті запропонована уточнена математична модель стрілової системи крана з двома ступенями вільності руху в умовах рівномірного та нерівномірного нерівноприскореного повороту. Встановлено умови, за яких виникають квазірезонасні коливання вантажу на канаті, за наявності сухого, в'язкого та нелінійного (квадратичного) тертя.