Вип. 83
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/116
Переглянути
Документ Побудова фізичної моделі шарнірно-зчленованої стрілової системи баштового крана(КНУБА, 2014) Ловейкін, Вячеслав; Шевчук, ,ОлександрУ роботі,на основі теорії подібності технічних систем, визначено параметри фізичної моделі шарнірно-зчленованої стрілової системи баштового крана, За цими параметрами побудована фізична модель шарнірно-зчленованої стрілової системи для проведення експериментальних досліджень зміни вильоту баштового крана за рахунок переміщень шарнірно-зчленованої стрілової системи та вантажного візка.Наведено порівняння відповідних параметрів фізичної моделі та натурної машини.Документ Синтез оптимального керування рухом вантажопідйомними кранами(КНУБА, 2014) Ромасевич, Юрій; Ловейкін, ВячеславУ статті наведено постановку задачі оптимального керування рухом вантажопідйомного крана із вантажем на гнучкому підвісі. Запропоновано комплексний безрозмірний критерій, який відображає стан динамічної системи „кран-вантаж” у фазовому просторі і „витрати” на керування системою. Для розв'язання поставленої задачі використано метод динамічного програмування. Для установлення умови стійкості руху крана із вантажем на гнучкому підвісі використано алгебраїчний критерій Рауса-Гурвіца. Функція оптимального керування знайдена у вигляді зворотного зв'язку. Побудовані графiки функції оптимального керування та некласичний фазовий портрет руху системи.