Автореферати
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/32
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Eкономічна діагностика результативності маркетингової діяльності підприємств-девелоперів будівництва(КНУБА, 2024) Максим’юк, Юлія СергіївнаДисертацію присвячено вирішенню актуального завдання розробки та вдосконалення методико-аналітичних засад і практичних рекомендацій щодо економічної оцінки та подальшого вибору стратегій маркетингу для підприємства-девелопера в будівництві, яке у роботі розглядається як підприємство з мультипроектною операційною системою, використовуючи органічне поєднання підходів економічної діагностики із інструментарієм геоінформаційного маркетингу, «ключових критеріїв успіху» (KPI), управління за відхиленнями, кластерного аналізу та управління ризиками на основі ідеології маркетинг-менеджменту.