«Структурні, просторові, технічні та організаційноекономічні чинники інноваційного розвитку будівельної галузі України в сучасних умовах»

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/11241

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Документ
    Маркетинг у соціальних мережах – основи SMM-менеджменту
    (КНУБА, 2023) Назімов, Олег; Кубанов, Руслан
    Інтеграція України до розвиненого світового середовища, яке характеризується високим рівнем конкуренції, технологічністю та конструктивною культурою як образ життєдіяльності вимагає трансформації вітчизняних підприємств. Незаперечним є той факт, що у світовому бізнес-середовищі найбільшого успіху досягають ті підприємства, які мають не тільки досконалі внутрішні процеси, а й ефективні інструменти, що допомагають їм швидше за інших реагувати на зміни у зовнішньому оточенні. У цьому зв’язку на перший план виходить формування цільових стратегічних орієнтирів для успішного перетворення підприємств в контексті їх інтеграції до світового бізнес-середовища.