«Структурні, просторові, технічні та організаційноекономічні чинники інноваційного розвитку будівельної галузі України в сучасних умовах»
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/11241
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Реконструкція транспортного перетину вулиць Хмельницьке шосе та Барське шосе в місті Вінниця(КНУБА, 2023) Мазуренко О. Ю.Найважливішим аспектом у ході будівництва або реконструкції будь-якого дорожньо-транспортного вузла є якісний збір вихідної інформації щодо характеристик руху транспортного та пішохідного потоків в його межах. Головним критерієм якості в цьому випадку виступає максимальна відповідність зібраних даних реальній картині поведінки транспортних та пішохідних потоків на вузлі. Перетин має світлофорне регулювання транспортного та пішохідного руху. При такій схемі організації руху проблема виникає з лівоповоротними потоками, тому що вони проходять через центр перетину і мають точки перехрещення з прямими потоками. Необхідність реконструкції перетину доводять розрахунки пропускної спроможності перетину до існуючої інтенсивності транспортних потоків з натурних спостережень та до перспективної інтенсивності транспортних потоків згідно комплексної схеми транспорту м. Вінниця на період до 2025 р.Документ Проект будівництва спортивного комплексу по вулиці Петра Зулінського в місті Вінниця(КНУБА, 2023) Прядка О. В.Одним з пріоритетних завдань вдосконалення міського середовища в найближчий час має бути заміна нерентабельного виробництва на будівництво житла, об'єктів спортивного призначення, підвищення якості оточуючого середовища, конверсія територій промислової забудови. В останні часи, в зв’язку з складною спортивною ситуацією, що склалася в Україні, спортивні споруди міста в основному збудовані в 70-80 роках минулого століття не відповідають сучасним вимогам і потребують значних капіталовкладень з метою приведення до певних норм, тому будівлі фізичної культури та спорту стали особливо популярними серед забудовників.