ХХI МІЖНАРОДНА КОНФЕРЕНЦІЯ «Управління проектами у розвитку суспільства» Тема: «Управління проєктами післявоєнної розбудови України»

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/13259

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Особливості проєктно-процесного управління в закладах сфери культури і мистецтв
    (2024) Рибалко І.В.; Бушуєва Н.С.
    Карантин пандемії COVID-19 та масштабна збройна агресія росії проти України назавжди змінили як особисте життя кожного з нас, так і роботу підприємств і організацій всіх без винятку сфер діяльності. Митці та заклади культури опинилися серед тих, хто найбільш гостро та болісно відчули наслідки цих глобальних змін. Зачинені з перших днів карантину мистецьки заклади, діяльність яких напряму залежала від відвідувачів (музеї, театри, виставкові центри тощо), опинилися на межі виживання. Далеко не всі види діяльності митці змогли перенести в онлайн-режим і змушені були чекати розпоряджень влади щодо відновлення роботи з обмежувальними заходами в умовах карантину.
  • Документ
    Управління високотехнологічними проєктами з використанням когнітивної психології
    (2024) Бушуєва Н.С.; Мурованський Г.А.; Черниш О.В.
    Управління високотехнологічними проектами стає все більш складним завданням через постійне зростання складності та інформаційного навантаження. Когнітивна психологія може запропонувати цінні знання та інструменти для покращення ефективності управління проектами в цій сфері.
  • Документ
    Тенденції розвитку транспортної інфраструктури: як пандемія COVID-19 та повномасштабна війна вплинули на обсяги перевезень комунальним громадським транспортом у Києві
    (2024) Будник А.О.; Бушуєва Н.С.
    Управління проєктами розвитку транспортної інфраструктури на стадії планування вимагає їхнього техніко-економічного обґрунтування. Серед інших факторів, для цього потрібно мати дані про попит на громадський транспорт і його динаміку у часі, щоб визначити тенденції – де пасажиропотоки зменшуються, збільшуються або залишаються на одному рівні. Також необхідно враховувати розподіл цих пасажиропотоків серед видів транспорту, які відрізняються за специфікою організації та експлуатації, і зовнішні фактори можуть впливати на кожен з них по-різному.