Економіка
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1214
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Можливості розвитку економічного потенціалу девелоперської компанії на ринку віртуальних активів(КНБА, 2022-12) Росинський, Андрій Валерійович; Цеба Богдан Сергійович; Хміль Любомир МихайловичУ роботі розглянуто запуск і розвиток ринку віртуальних активів в контексті процесу цифровізації економіки і будівництва. Проведено аналіз правового статусу віртуальних активів, на основі якого запропоновано шляхи і методи впровадження віртуальних активів у діяльність девелоперських компаній. Проаналізовано вплив участі у ринку віртуальних активів на розвиток економічного потенціалу девелоперської компанії. Окреслено зв’язок між розвитком BIM-технологій і становленням метавсесвітів девелоперських проєктів.Документ Концептуальні засади інтеграції NFT у девелопмент нерухомості(Видавництво Ліра-К, 2022-11) Цеба Богдан Сергійович; Хміль Любомир Михайлович; Росинський, Андрій ВалерійовичРозвиток віртуальних активів та збільшення популярності невзаємозамінних токенів, більш відомих як NFTs (non-fungible tokens), змушує бізнес-середовище реагувати на ці зміни на ринку і адаптуватися до нових правил і умов провадження діяльності. Метою дослідження є пошук можливостей для інтеграції у цей процес галузі будівництва, зокрема в контексті залучення додаткових інструментів для інвестиційної та маркетингової діяльності девелоперських компаній.Документ Впровадження CRM-системи як засіб підвищення конкурентоспроможності девелоперської компанії(Ліра-К, 2019-03-27) Росинський, Андрій ВалерійовичАналіз поточного стану ринку первинної нерухомості України відображає тенденцію, що навіть за наявності попиту, традиційна маркетингова політика у сукупності з грамотною рекламною стратегією не є гарантією успішних продажів. Це викликає необхідність у знаходженні шляхів підвищення ефективності роботи з покупцями, а відповідно і у підвищенні конкурентоспроможності девелоперської компанії. Одним із таких шляхів є впровадження CRM-системи, яка являє собою комплекс взаємопов’язаних інструментів управління відносинами з клієнтами. При цьому бажання і потреби клієнтів у цих відносинах набувають найвищого пріоритету.