Економіка
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1214
Переглянути
Документ Впровадження CRM-системи як засіб підвищення конкурентоспроможності девелоперської компанії(Ліра-К, 2019-03-27) Росинський, Андрій ВалерійовичАналіз поточного стану ринку первинної нерухомості України відображає тенденцію, що навіть за наявності попиту, традиційна маркетингова політика у сукупності з грамотною рекламною стратегією не є гарантією успішних продажів. Це викликає необхідність у знаходженні шляхів підвищення ефективності роботи з покупцями, а відповідно і у підвищенні конкурентоспроможності девелоперської компанії. Одним із таких шляхів є впровадження CRM-системи, яка являє собою комплекс взаємопов’язаних інструментів управління відносинами з клієнтами. При цьому бажання і потреби клієнтів у цих відносинах набувають найвищого пріоритету.