Вип. 21

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/313

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Документ
    Аналіз нерівномірності руху роликової формувальної установки з передавальним механізмом, що має змінне передаточне відношення
    (КНУБА, 2008) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.
    В результаті проведених досліджень встановлено, що при застосуванні в роликових формувальних установках з кривошипно-повзунним приводом еліптичної зубчастої передачі зі змінним передаточним відношенням між вихідним валом редуктора та приводним валом кривошипа зменшується нерівномірність руху формувального візка, що приводить до зменшення динамічних навантажень у вузлах установки та підвищення якості ущільнення залізобетонних виробів.
  • Документ
    Динаміка ножа (деформатора) з лідируючою ріжучою кромкою при статичному різанні
    (КНУБА, 2008) Пелевін, Л. Є.; Пристайло, М. О.
    Метою роботи являється підвищення ефективності ножів робочих органів землерийних машин, що базується на застосуванні імпульсу зміщення частинок ґрунту для попереднього розпушення, за рахунок динаміки пружних сил на консольно закріпленій ріжучій кромці.
  • Документ
    Аналіз тенденцій розвитку розпушуючих агрегатів
    (КНУБА, 2008) Горбатюк, Є. В.; Шевченко, Т. В.
    Ефективність експлуатації розпушуючого агрегату в значному ступеню залежить від раціональних режимів роботи силової установки. Системи керування та прибори індикації, які випускаються на сьогоднішній день, а також уповільнена реакція людини-оператора на умови, що швидко змінюються, не дозволяють у повному обсязі використовувати тягово-зчепні якості машини. У зв‘язку з цим актуальною є проблема подальшого удосконалення системи керування розпушуючих агрегатів, яка частково або повністю виключає людину-оператора із контурів керування двигунів внутрішнього згоряння та положенням робочих органів.
  • Документ
    Оптимізація режиму вильоту вантажу баштового крана з шарнірно-зчленованою стріловою системою
    (КНУБА, 2008) Ловейкін, В. С.; Шевчук, О. Г.
    Баштові крани з шарнірно-зчленованою стріловою системою використовується для висотного будівництва. Стріла таких кранів складається з основної та допоміжної секцій. Основна секція з‘єднана з баштою шарніром і повертається відносно нього на кут 90° з іншого боку до неї приєднана допоміжна секція яка знаходиться завжди в горизонтальному положенні. По допоміжній секції рухається вантажна каретка. В процесі зміни вильоту вантажу за допомогою зміни положення вантажної каретки або зміни положення власне стрілової системи виникають коливання вантажу, які приводять до появи динамічних навантажень, що діють на металоконструкцію крана і зменшують продуктивність роботи крана за рахунок потреби часу на заспокоєння коливань вантажу після зупинки. Усунення цих коливань дозволить покращити роботу баштових кранів з шарнірно-зчленованою стріловою системою, підвищити надійність роботи та підвищити продуктивність монтажних та перевантажувальних операцій.