Вип. 44
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/70
Переглянути
Документ Результати маркетингових досліджень продажів ГКП Кнауф в торгівельній мережі "Епіцентр-К"(Товариство "Знання" України, 2012) Захарченко, Петро Володимирович; Гавриш, Олександр Михайлович; Атарі-Колумб, Б. Ю.In the article the results of marketing researches of development of dry building are resulted in Ukraine on the example of retail business the fl ags of Knauf in the network of build supermarkets “Epicentr К». The special attention is spared specifi c point-of-sale aspects, namely: to warehousing, marking, letup of products, price policy and work with users. В статті наведені результати маркетингових досліджень розвитку сухого будівництва в Україні на прикладі роздрібної торгівлі плитами Кнауф в мережі будівельних супермаркетів «Епіцентр К». Особливу увагу приділено специфічним торговельним аспектам, а саме: складуванню, маркуванню, викладці продукції, ціновій політиці та роботі зі споживачами.