Перегляд Ключові слова "621.43"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Алгоритм визначення вагових коефіцієнтів локальних критеріїв при проведенні порівняльного аналізу варіантів когенераційних установок(КНУБА, 2018) Дмитроченкова, Е. І.Зношеність основних фондів української теплової енергетики досяг 85...90 %, що призводить до погіршення електропостачання. Віддалені райони отримують електроенергію за графіком, виконується віялове вимкнення споживачів. Тому все більше уваги приділяється малій енергетиці з одночасним виробленням теплової та електричної енергії (когенерації). При розробці та реалізації проектів когенерації важливим є правильний вибір технологічних схем, первинного двигуна та інших технічних рішень. Для цього використовується певний набір показників ефективності роботи когенераційних установок. З кількох варіантів схемних рішень вибір здійснюється на основі порівняльного аналізу цих показників. Однією з можливостей здійснення порівняльного аналізу варіантів когенераційних систем є критеріально-параметричний підхід з урахуванням пріоритетів замовника щодо технічної, економічної, експлуатаційної та екологічної ефективності. З метою вибору варіанту установки запропоновано використовувати вагові коефіцієнти, які визначають вплив кожного окремого критерію на загальний підсумок. Наведена методика розрахунку чисельних значень вагових коефіцієнтів локальних критеріїв у повному та частково ранжируваному рядах з використанням методу спадної арифметичної прогресії. Виконано порівняння результатів при використанні повного та частково ранжируваного рядів. Використання критеріїв з однаковою важливістю дає більше варіантів для аналізу, тобто забезпечує більшу гнучкість методу.Документ Альтернатива капітальному ремонту двигуна(КНУБА, 2002) Жерновий, А.С.Двигун внутрішнього згоряння - серце будь-який машини. Температурні, механічні і хімічно агресивні впливи усередині двигуна неминуче ведуть до зносу поверхонь тертя, а тим самим – до лавиноподібному нагромадження несправностей і погіршенню його працездатності.Документ Проблеми використання паливно-мастильних матеріалів у двигунах внутрішнього згоряння(Київ, International Technology Transfer Association (ITTA), 2021-03-15) Балака, Максим; Ходневич, Микола; Тетерятник, ОлександрПроблеми використання палив та олив у двигунах внутрішнього згоряння (ДВЗ) можна поділити на первинні та вторинні. Первинні виникають в процесі створення або вдосконалення двигунів, коли одночасно розробляються технічні вимоги до якості паливно-мастильних матеріалів, а вторинні – при експлуатації двигунів. В першому випадку хімотологічні проблеми розглядаються за триланковою системою: ДВЗ – паливо – олива, а в другому випадку – за чотириланковою системою: ДВЗ – паливо – олива – експлуатація.Документ Удосконалення методів вимірювання та контролю компресії ДВЗ(КНУБА, 2002) Чернега, Г.К.Необхідність контролю компресії (тиску, який створюється в циліндрі двигуна в кінці такту стискання) визначається її впливом на робочий процес в двигуні внутрішнього згоряння. Вона має важливе значення не тільки в підготовці процесу запалювання суміші, а і в проходженні основного процесу згоряння та очищення циліндру від продуктів згоряння.