Рекламний дизайн: дослідження термінологічної бази
Дата
2013
Автори
Михайленко, В. Є.
Прищенко, С. В.
Заголовок журналу
Журнал ISSN
Назва тому
Видавець
КНУБА
Анотація
Галузь рекламного дизайну розглянуто як вид проектної культури, що
інтегрує теоретичні і практичні аспекти графічного дизайну, реклами та
маркетингу. Авторами акцентовано увагу на проблемі професійної
термінології, і зокрема наведено приклади механістичного чи неточного
застосування понять у рекламній діяльності.
Опис
Ключові слова
кафедра нарисної геометрії та інженерної графіки, рекламний дизайн, графічний дизайн, проблема професійної термінології, рекламна діяльність
Бібліографічний опис
Михайленко В. Є. Рекламний дизайн: дослідження термінологічної бази / В. Є. Михайленко // Містобудування та територіальне планування : наук.-техн. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. М. М. Осєтрін. - Київ : КНУБА, 2013. - Вип. 50. - С. 429-435. - Бібліогр. : 14 назв.