Історичні етапи розповсюдження інформації у містах

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Автори
Хлюпин, О. А.
Заголовок журналу
Журнал ISSN
Назва тому
Видавець
КНУБА
Анотація
Аналізуються історія розповсюдження інформації в містах, в тому числі реклами. Виділяються етапи розвитку рекламної комунікації, надається їх коротка характеристика. Виділено типи рекламної комунікації, котрі впливають на архітектурне середовищ
Опис
Ключові слова
інформація, реклама, історичний розвиток, информация, реклама, историческое развитие, information, advertising, historical development
Бібліографічний опис
Хлюпин О. А. Історичні етапи розповсюдження інформації у містах / О. А. Хлюпин // Містобудування та територіальне планування : наук.-техн. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відпов. ред. М. М. Осєтрін. - Київ : КНУБА, 2015. – Вип. 58. – С. 529-536. - Бібліогр. : 13 назв.
Зібрання