Особливості впливу морфологічної складової на характер структурних елементів композиції графічних об’єктів реклами

Ескіз

Дата

2013

Автори

Іванова, О. В.

Заголовок журналу

Журнал ISSN

Назва тому

Видавець

КНУБА

Анотація

Розглядається проблема інформативності графічних об’єктів реклами. Запропоновано метод формування бібліотек кліп-арт.

Опис

Ключові слова

реклама, інформативність графічних об'єктів, метод формування бібліотек кліп-арт

Бібліографічний опис

Іванова О. В. Особливості впливу морфологічної складової на характер структурних елементів композиції графічних об’єктів реклами / О. В. Іванова // Містобудування та територіальне планування : наук.-техн. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. М. М. Осєтрін. - Київ : КНУБА, 2013. - Вип. 50. - С. 239-244. - Бібліогр. : 10 назв.

Зібрання

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.dataset

item.page.dataset