Інтеграція сучасних концепцій маркетингу та менеджменту в управлінні підприємством

Ескіз

Дата

2022

Автори

Малихіна, Оксана Михайлівна
Олійник, Яна Сергіївна

Заголовок журналу

Журнал ISSN

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

КОМПРИНТ

Анотація

Опис

Ключові слова

інтеграція, маркетинг, менеджмент, управління підприємством

Кафедра авторів

кафедра менеджменту в будівництві

Бібліографічний опис

Малихіна О. М. Інтеграція сучасних концепцій маркетингу та менеджменту в управлінні підприємством / О. М. Малихіна, Я. С. Олійник // Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України : зб. матер. ІV Всеукр. круглого столу з міжнар. участю, 17 листопада 2021 р. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. – Київ : КОМПРИНТ, 2022. – С. 166 – 168. – (До 75-річчя з дня створення ООН з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО)). - Бібліогр. : 3 назви.

УДК

339.138, 005.93

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced