Маркетингові дослідження – основа для впровадження інноваційних технологій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Заголовок журналу

Журнал ISSN

Назва тому

Видавець

КНУБА

Анотація

Згідно розділу III «Процедура (процес) комерціалізації розробок вищих навчальних закладів та наукових установ державної форми власності» для механізму комерціалізації розробок вищих навчальних закладів та наукових установ державної форми власності складається з 6 етапів, 2 ‒ маркетингові дослідження.

Опис

Бібліографічний опис

Журавська Н. Маркетингові дослідження – основа для впровадження інноваційних технологій / Н. Журавська // Маркетингові стратегії, підприємництво і торгівля : сучасний стан, напрямки розвитку : тези доповідей VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції з нагоди 95-річчя КНУБА, 10 квітня 2025 року / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. П. В. Захарченко. - Київ : КНУБА, 2025. – С. 637 - 639. – Бібліогр. : 7 назв.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced