Роль штучного інтелекту в управлінському обліку маркетингової діяльності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Заголовок журналу

Журнал ISSN

Назва тому

Видавець

КНУБА

Анотація

Сучасні компанії стикаються з дедалі більшою кількістю даних, які їм потрібні для аналізу для прийняття ефективних управлінських рішень. Штучний інтелект (AI) став невід’ємною частиною обліку управління, особливо в маркетинговій діяльності. Його використання дозволяє автоматизувати аналіз інформації, прогнозувати тенденції та підвищити ефективність рекламних кампаній.

Опис

Бібліографічний опис

Рибак В. Роль штучного інтелекту в управлінському обліку маркетингової діяльності / В. Рибак, Л. Алавердян // Маркетингові стратегії, підприємництво і торгівля : сучасний стан, напрямки розвитку : тези доповідей VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції з нагоди 95-річчя КНУБА, 10 квітня 2025 року / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. П. В. Захарченко. - Київ : КНУБА, 2025. – С. 629 - 631. – Бібліогр. : 7 назв.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced