Інтегровані маркетингові комунікації в мережі компанії «Епіцентр»
Вантажиться...
Дата
Автори
Заголовок журналу
Журнал ISSN
Назва тому
Видавець
КНУБА
Анотація
Інтегрований маркетинг (або інтегрована маркетингова комунікація) це стратегічний підхід до планування та реалізації маркетингових зусиль, при якому різні канали комунікації та інструменти маркетингу поєднуються в єдину, узгоджену та координовану систему для досягнення максимальної ефективності та створення цілісного образу бренду чи продукту в очах споживачів. В цілому, інтегрований маркетинг ставить перед собою завдання створення гармонійного та комплексного маркетингового досвіду для споживачів, який враховує їхню взаємодію з брендом на різних етапах купівельного процесу та через різні канали.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Максютенко І. Інтегровані маркетингові комунікації в мережі компанії «Епіцентр» / І. Максютенко, Д. Савич // Маркетингові стратегії, підприємництво і торгівля : сучасний стан, напрямки розвитку : тези доповідей VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції з нагоди 95-річчя КНУБА, 10 квітня 2025 року / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. П. В. Захарченко. - Київ : КНУБА, 2025. – С. 607 – 610.- Бібліогр.: 4 назви.