Брендинг і його вплив на лояльність споживачів
Вантажиться...
Дата
Автори
Заголовок журналу
Журнал ISSN
Назва тому
Видавець
КНУБА
Анотація
У сучасних ринкових умовах конкуренція між компаніями зростає, що змушує підприємства шукати ефективні способи залучення та утримання клієнтів. Одним iз найважливіших інструментів у цій боротьбі є брендинг. Він
не лише формує унікальний образ компанії, а й впливає на її репутацію та рівень довіри споживачів. Від упізнаваності бренду та емоційного зв’язку з аудиторією залежить, чи стане покупець постійним клієнтом.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Максютенко І. Брендинг і його вплив на лояльність споживачів / І. Максютенко, Г. Ткаченко // Маркетингові стратегії, підприємництво і торгівля: сучасний стан, напрямки розвитку : тези доповідей VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції з нагоди 95-річчя КНУБА, 10 квітня 2025 року / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. П. В. Захарченко. - Київ : КНУБА, 2025. – С. 293 - 296. – Бібліогр. : 3 назви.