Маркетингова товарна політика: навчальний посібник
Дата
2016
Автори
Захарченко, Петро Володимиович
Герега, Олександр Володимирович
Скрипник, Андрій Леонідович
Артарі-Колумб, Борис Юрійович
Вотченікова, Ольга Володимирівна
Еркес, Олена Євгенівна
Омельяненко, Оксана Павлівна
Горда, Інна Олександрівна
Заголовок журналу
Журнал ISSN
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
СПД Павленко
Анотація
Навчальний матеріал викладено у спрощеному й узагальненому вигляді, що дозволяє студентам за його допомогою в короткий термін опанувати розробки та реалізації маркетингової товарної політики торговельних підприємств.
Призначено для студентів напряму 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність".
Опис
Ключові слова
політика товарна, політика макетингова
Кафедра авторів
кафедра товарознавства та комерційної діяльності в будівництві
Бібліографічний опис
Маркетингова товарна політика : навч. посібник / П. В. Захарченко [та ін.] ; Київ. нац. ун-т будівн. і архіт. — Київ : СПД Павленко, 2016. — 143 с. : іл. - Бібліогр. : с. 140 - 143.