Промисловий маркетинг у будівництві : навчальний посібник

Ескіз

Дата

2023

Автори

Марченко, Світлана Миколаївна
Захарченко, Петро Володимирович

Заголовок журналу

Журнал ISSN

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

КНУБА

Анотація

Розглянуто діяльність господарюючих суб’єктів на промисловому ринку будівельної галузі, особливо в умовах воєнного стану. Увагу приділено особливостям промислового ринку будівельної галузі й інструментам роботи на ньому: маркетинговому дослідженню ринку промислових товарів галузі будівництва, сегментуванню та позиціонуванню, розробці продуктової стратегії, ціноутворенню, розповсюдженню будівельних матеріалів, ефективним комунікаціям на промисловому ринку будівельних матеріалів, які вкрай потрібні сьогодні для керівників промислових будівельних підприємств, менеджерів тощо. Призначено для студентів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 073 «Менеджмент», а також може бути корисним широкому колу читачів, які цікавляться сучасними науковими досягненнями у сфері науки.

Опис

Ключові слова

промисловий ринок будівельної галузі, маркетинговий дослідженню ринок промислових товарів

Кафедра авторів

кафедра товарознавства та комерційної діяльності в будівництві

Бібліографічний опис

Марченко, С. М. Промисловий маркетинг у будівництві : навч. посібник для студ. галузі знань 07 / С. М. Марченко, П. В. Захарченко ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - Київ : КНУБА, 2023. - 239 с. - Бібліогр. : с. 237 - 239.

УДК

69.003:339.138

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced