Конференції

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/29

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Проблематика та перспективи розвитку туристичного ринку України
    (Бескиди, 2019) Сардак, Сергій Едуардович; Кравчук, В. А.
    Проблематика туристичного ринку все ж таки існує і на сьогоднішній день її прояв відбивається у недостатньому рівні збереження об'єктів туристичної спадщини, скорочення держаної підтримки та фінансування, відтоці робочої сили за кордон. Відповідно, без активної державної підтримки, раціонального збереження туристичної спадщини та інвестицій, розвиток туризму в Україні може уповільнитися.
  • Документ
    Міста як туристичні дестанації
    (Бескиди, 2017) Фастовець, Оксана Олексіївна
    Міста на туристичному ринку виступають і як окремі об’єкти туристичного попиту. ЮНВТО відноситься до міського туризму як до поїздки, туристи здійснюють до міст або місць з великою щільністю населення. Тривалість таких поїздок як правило коротка (від одного до трьох днів), тому міський туризм тісно пов’язан з ринком короткострокових турів. Великі міста є важливими центрами розвитку туристичної сфери. Особливо привертають увагу міжнародних туристів світові (глобальні) міста, що вирізняються високим ступенем ділової активності та політичним, економічним та культурним потенціалом. Про це свідчить рейтинг ТОП-20 найвідвідуваніших міст світу.[1, с.2]. Найбільше таких міст розташовано в Азійсько-Тихоокеанського туристичний регіоні. З ним конкурує Європа, якій поступаються Америка та Близький Схід. Проте кожен з цих регіонів має своїх представників в ТОП-20 лідерів світу.