Будівельні матеріали, вироби та санітарна техніка
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/66
Переглянути
Документ Екологічна сертифікація гіпсокартонних плит – крок в євроінтеграційних процесах української будівельної галузі(Тов-во "Знання" України, 2013) Гавриш, Олександр Михайлович; Калугіна, Ольга МиколаївнаВ статті розглянуто особливості екологічної сертифікації гіпсових будівельних матеріалів. Приведені відомості про вітчизняні органи з сертифікації товарів та послуг у відповідності до українського законодавства. Визначені критерії оцінки життєвого циклу будівельних матеріалів та наведені основні природоохоронні заходи, виконані компанією КНАУФ на українських підприємствах. The article describes the features of ecological certifi cation of gypsum building materials. The statements about Ukrainian agencies for certifi cation of goods and services in accordance with Ukrainian legislation. The criteria for evaluation of the life cycle of building materials and environmental protection are the main activities performed by Knauf to Ukrainian enterprises.Документ Підвищення вогнестійкості гіпсокартонних плит(Тов-во "Знання" України, 2013) Захарченко, Петро Володимирович; Гавриш, Олександр Михайлович; Калугіна, Ольга МиколаївнаВ статті розглянуто шляхи створення ефективних композиційних дисперсних систем для подальшого використання в виробництві гіпсокартонних плит підвищеної пожежостійкості. Наведені результати досліджень по введенню цеоліту в гіпсове в’яжуче. In the article the way of effective composite dispersions for use in the manufacture of gypsum board increased fi re resistance. The presented results of studies on the introduction of the zeolite in the gypsum binder.Документ Результати маркетингових досліджень продажів ГКП Кнауф в торгівельній мережі "Епіцентр-К"(Товариство "Знання" України, 2012) Захарченко, Петро Володимирович; Гавриш, Олександр Михайлович; Атарі-Колумб, Б. Ю.In the article the results of marketing researches of development of dry building are resulted in Ukraine on the example of retail business the fl ags of Knauf in the network of build supermarkets “Epicentr К». The special attention is spared specifi c point-of-sale aspects, namely: to warehousing, marking, letup of products, price policy and work with users. В статті наведені результати маркетингових досліджень розвитку сухого будівництва в Україні на прикладі роздрібної торгівлі плитами Кнауф в мережі будівельних супермаркетів «Епіцентр К». Особливу увагу приділено специфічним торговельним аспектам, а саме: складуванню, маркуванню, викладці продукції, ціновій політиці та роботі зі споживачами.