Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Документ
    Сучасні напрямки в проектуванні закладів дошкільної освіти в Україні
    (КНУБА, 2020) Ковальська, Гелена Леонідівна; Новальська, Т. О.
    Запропоновано новий підхід до реконструкції існуючих дитячих садків, збудованих протягом 1970-1980-х рр. в укрупнених мікрорайонах за типовими проектами, який полягає в організації комплексу дошкільних закладів освіти, що розташовується на ділянках існуючих дитячих садків з частковим використанням цих закладів, реконструкцією, а також з частковим знесенням і новим будівництвом. Ідея такого комплексу полягає в організації на території укрупненого мікрорайону, в межах існуючих ділянок дошкільних закладів, автономних дитячих осередків, для обслуговування яких формується єдиний центр обслуговування дошкільних закладів освіти з централізованими клубними, адміністративними приміщеннями, кухнями, пральнями, додатковими спортивними залами і басейнами тощо. За рахунок винесення обслуговування дитячих садків в окремий блок на існуючих ділянках з’являється можливість більш ефективно використовувати території для створення комфортного дитячого середовища з сучасними просторими приміщеннями. До складу такого комплексу можуть увійти і нові дитячі осередки малої місткості, розташовані у приміщеннях, вбудованих в житлові будинки, що дозволяється сучасними нормативами. Такий підхід є ефективним напрямком у рішенні складних містобудівних проблем обмеження земельних ресурсів при формуванні закладів освіти в житлових мікрорайонах.
  • Документ
    Принципи розташування навчально-виховних комплексів в житловій забудові
    (КНУБА, 2013) Гомон, О. О.
    Розглянуто розташування навчально-виховного комплексу «Дитячий садок – початкова школа» (НВК) в структурі житлової забудови, визначено основну номенклатуру типів будівель навчально-виховних комплексів для міського будівництва, санітарні розриви між спорудами та іншими об’єктами.
  • Документ
    Проектування дитячих дошкільних закладів
    (КНУБА, 2014) Акопник, С. В.; Заїка, О. В.
    Розглянуті основні напрямки проектування дитячих дошкільних закладів: закордонний та вітчизняний досвід.
  • Документ
    Досвід проектування та будівництва дитячих дошкільних закладів в Україні
    (КНУБА, 2018) Саєнко, Д. М.
    Розглянуто появу і особливості організації перших дитячих дошкільних закладів на території України в 60-х роках XIX століття, надана характеристика подальшому процесу історичного розвитку архітектури об'єктів дошкільної дитячої освіти. Перші дитячі дошкільні заклади з'явились у великих містах України (Одесі, Харкові, Києві) та були розраховані на заможні верстви населення нашої держави. В дослідженні виявлені шість основних етапів формування закладів дитячої дошкільної освіти в радянські часи української державності і в межах даної статті більш детально розглянуто перший період (1918-1922 рр.) та другий період (1923-1940 рр.). Перший період характеризується використанням пристосованих будівель під розміщення дошкільних дитячих закладів малої місткості і досить часто вбудованого типу. На другому етапі відбулися зміни у архітектурному проектуванні дитячих дошкільних закладів, які були пов'язані з розвитком масової житлової забудови. На другому етапі вперше була розроблена загальна методологія проектування і будівництва дитячих закладів, з'явились перші нормативні документи, проекти носили індивідуальний характер, розповсюдженими були рішення вбудовано-прибудованих дитячих дошкільних закладів до житлових і громадських будівель.
  • Документ
    Функціонально-планувальні рішення навчально-виховного комплексу "дитячий садок - початкова школа"
    (КНУБА, 2014) Гомон, О. О.
    Розглянуто функціональну структуру навчально-виховного комплексу «Дитячий садок-початкова школа», яка дозволила виділити основні функціональні групами приміщень НВК до складу якого входить блок приміщень дитячого садка, приміщення початкової школи та блок спільних приміщень.
  • Документ
    Особливості архітектурного проектування дитячих дошкільних закладів на території України в 1971-1991рр. та у сучасний період
    (КНУБА, 2018) Саєнко, Д. М.; Ковальський, Л. М.
    У статті розглянуто особливості архітектурного проектування дитячих дошкільних закладів на території України в радянський період історії нашої держави. Основний акцент зроблено на період 1971-1991 рр., який являється заключним етапом розбудови містобудівної мережі закладів дошкільної освіти в радянській Україні, а також на сьогоднішній стан. До характерних ознак архітектури дитячих дошкільних закладів періоду 1971-1991 рр. можна віднести: типове проектування, окремо розташовані, переважно двоповерхові будівлі з огородженою власною територією, відсутність масового розповсюдження проектів вбудовано-прибудованого типу.
  • Документ
    Функціональні основи навчально-виховних комплексів "дитячий садок-початкова школа"
    (КНУБА, 2013) Гомон, О. О.
    Розглянуто сучасний стан дошкільних та загальноосвітніх закладів та розвиток мережі навчально-виховних комплексів «Дитячий садок – початкова школа» та створення умов для різнобічного розвитку дитини дошкільного віку та учнів шкіл, відповідно до освітнього рівня.
  • Документ
    Проблеми реновації в архітектурі дитячих дошкільних закладів України
    (КНУБА, 2010) Малюта, В. О.
    В статті розкривається актуальність питання про реноваційні зміни в архітектурі дитячих дошкільних закладів через невідповідність існуючих функціонально – планувальних рішень вимогам сучасного педагогічного та виховного процесів. Розглядаються недоліки існуючих дитячих садків, висвітлюється необхідність переосмислення і доповнення складу їх приміщень, приділення уваги екстер‘єрному та інтер‘єрному оформленню. Ключові слова: дитячий садок, функціонально-планувальні рішення, проектування.