Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Об'ємно-планувальна організація громадських просторів у закладах освіти
    (КНУБА, 2019) Кудрявцева, Т. В.; Кравченко, І. Л.; Kudriavtseva, T. V.; Kravchenko, I. L.
    Стаття присвячена поняттю «суспільний простір» і особливостям його формування в об'ємно-планувальній структурі освітніх установ. У статті проаналізовані різні типи установ. На основі аналізу, сформовані основні формотворчі чинники в залежності від призначення та типу будинку. Також, виділені найбільш характерні функціональні особливості, властиві громадським просторам і як наслідок - сформовані основні характеристики «точок тяжіння». The article is devoted to the concept of “public space” and the peculiarities of its formation in the space-planning structure of educational institutions. The article analyzed various types of institutions. The relevance of this topic can be explained by the modern tendency to abandon modernist values in an attempt to renew and diversify social life by creating comfortable and high-quality spaces for people, not just creating infrastructure and architecture to meet their basic needs. Public spaces in the structure of educational institutions play an important role, since a significant percentage of the population spends time at this or that stage of life there. As a rule, these are young people; therefore, an architect, through competent design, can influence the habits of the further formation of social ties among the younger generation.
  • Документ
    Досвід проектування та будівництва дитячих дошкільних закладів в Україні
    (КНУБА, 2018) Саєнко, Д. М.
    Розглянуто появу і особливості організації перших дитячих дошкільних закладів на території України в 60-х роках XIX століття, надана характеристика подальшому процесу історичного розвитку архітектури об'єктів дошкільної дитячої освіти. Перші дитячі дошкільні заклади з'явились у великих містах України (Одесі, Харкові, Києві) та були розраховані на заможні верстви населення нашої держави. В дослідженні виявлені шість основних етапів формування закладів дитячої дошкільної освіти в радянські часи української державності і в межах даної статті більш детально розглянуто перший період (1918-1922 рр.) та другий період (1923-1940 рр.). Перший період характеризується використанням пристосованих будівель під розміщення дошкільних дитячих закладів малої місткості і досить часто вбудованого типу. На другому етапі відбулися зміни у архітектурному проектуванні дитячих дошкільних закладів, які були пов'язані з розвитком масової житлової забудови. На другому етапі вперше була розроблена загальна методологія проектування і будівництва дитячих закладів, з'явились перші нормативні документи, проекти носили індивідуальний характер, розповсюдженими були рішення вбудовано-прибудованих дитячих дошкільних закладів до житлових і громадських будівель.