Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Документ
    Транспортно-пересадочний вузол як елемент планувальної структури міста
    (КНУБА, 2016) Бондар, А.
    В статті проведено аналіз існуючих визначень поняття ««транспортно-пересадочний вузол» та запропоновано нове, що розглядає його, як елемент транспортно-громадського призначення. Розглянуто структуру транспортно-пересадочних вузлів, та наведено коротку характеристику кожного з його складових елементів міської транспортної інфраструктури, регіонального та міжрегіонального транспорту та прилеглих міських територій. Описано склад територій вулично-дорожньої мережі міста, ділянок вуличного транспорту, ділянок позавуличного транспорту, ділянок позавуличних пішохідних переходів, ділянок стоянок, ділянок об'єктів транспортної інфраструктури як складових території міської транспортної інфраструктури транспортно-пересадочного вузла. В статті пропонується класифікація транспортно-пересадочних вузлів по двох основних складових, що визначають роль та ієрархію того чи іншого вузла в системі, а саме транспортна класифікація та планувальна класифікація
  • Документ
    Аналіз методик розрахунку основних геометричних елементів перетинів міських магістральних вулиць з кільцевим рухом транспорту
    (КНУБА, 2016) Бондар, О. В.
    Проведено аналіз різних методологічних підходів до визначення геометричних елементів перетинів міських магістральних вулиць з кільцевим рухом транспорту. Також показана розбіжність у отриманих теоретичних результатах при визначенні геометричних параметрів перетинів міських магістральних вулиць з кільцевим рухом транспорту.
  • Документ
    Сучасний досвід проектування перетинів міських магістральних вулиць з кільцевим рухом транспорту
    (КНУБА, 2016) Бондар, О. В.
    Розглянуто історію розвитку проектування перетинів міських магістральних вулиць з кільцевим рухом транспорту. А також визначено вплив організації руху транспорту на перетині на умови руху на самому перетину міських магістральних вулиць з кільцевим рухом транспорту.
  • Документ
    Адаптация теории надежности применительно к улично-дорожной сети города
    (КНУБА, 2014) Яковенко, К. А.
    поднимается вопрос необходимости применения теории надежности к улично-дорожным сетям города, путем заимствования и переноса элементов теории надежности инженерных сетей. Приведены основные понятия теории надежности, которые возможно применить для улично-дорожных сетей города
  • Документ
    Типология многоуровневых транспортных развязок
    (КНУБА, 2018) Крыжантовская, О. А.; Боднарюк, Д. В.
    Формирование многоуровневых городских магистралей при новом строительстве и реконструкции городов, является современной тенденцией в решении проблем, связанных с увеличением нагрузки на транспортные и пешеходные потоки. Как следствие - повышения общего уровня комфорта жилой среды крупных городов. В данной статье проделан исторический анализ развития транспортных развязок, проанализированы положительные и отрицательные стороны многоуровневых магистралей, а также приведены к типологии наиболее яркие (по мнению автора) примеры мирового опыта.
  • Документ
    Про вулично-дорожню мережу міст України (дискусія)
    (КНУБА, 2008) Осєтрін, М. М.; Чередніченко, П. П.
    У статті висвітлені погляди авторів на окремі положення Закону України "Про автомобільні дороги", продовжена дискусія про класифікацію міських вулиць і доріг, які в Україні регламентуються відповідно ДБН 360-92**.
  • Документ
    Містобудівний досвід реалізації кільцевого принципу організації руху транспорту на підходах до мостів
    (КНУБА, 2016) Бондар, Олександр; Осєтрін, Микола
    У даній статті розглянуто вітчизняний та закордонний містобудівний досвід реалізації перетинів міських магістральних вулиць з кільцевим рухом транспорту на підходах до мостів. Наведено переваги застосування даного типу перетину у порівнянні з іншими перетинами міських магістральних вулиць. Також встановлено, що в результаті екологічної оцінки забруднення прилеглої території даний тип перетину є найбільш оптимальним варіантом.