Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Сучасні напрямки в проектуванні закладів дошкільної освіти в Україні
    (КНУБА, 2020) Ковальська, Гелена Леонідівна; Новальська, Т. О.
    Запропоновано новий підхід до реконструкції існуючих дитячих садків, збудованих протягом 1970-1980-х рр. в укрупнених мікрорайонах за типовими проектами, який полягає в організації комплексу дошкільних закладів освіти, що розташовується на ділянках існуючих дитячих садків з частковим використанням цих закладів, реконструкцією, а також з частковим знесенням і новим будівництвом. Ідея такого комплексу полягає в організації на території укрупненого мікрорайону, в межах існуючих ділянок дошкільних закладів, автономних дитячих осередків, для обслуговування яких формується єдиний центр обслуговування дошкільних закладів освіти з централізованими клубними, адміністративними приміщеннями, кухнями, пральнями, додатковими спортивними залами і басейнами тощо. За рахунок винесення обслуговування дитячих садків в окремий блок на існуючих ділянках з’являється можливість більш ефективно використовувати території для створення комфортного дитячого середовища з сучасними просторими приміщеннями. До складу такого комплексу можуть увійти і нові дитячі осередки малої місткості, розташовані у приміщеннях, вбудованих в житлові будинки, що дозволяється сучасними нормативами. Такий підхід є ефективним напрямком у рішенні складних містобудівних проблем обмеження земельних ресурсів при формуванні закладів освіти в житлових мікрорайонах.
  • Документ
    Принципи розташування навчально-виховних комплексів в житловій забудові
    (КНУБА, 2013) Гомон, О. О.
    Розглянуто розташування навчально-виховного комплексу «Дитячий садок – початкова школа» (НВК) в структурі житлової забудови, визначено основну номенклатуру типів будівель навчально-виховних комплексів для міського будівництва, санітарні розриви між спорудами та іншими об’єктами.
  • Документ
    Функціонально-планувальні рішення навчально-виховного комплексу "дитячий садок - початкова школа"
    (КНУБА, 2014) Гомон, О. О.
    Розглянуто функціональну структуру навчально-виховного комплексу «Дитячий садок-початкова школа», яка дозволила виділити основні функціональні групами приміщень НВК до складу якого входить блок приміщень дитячого садка, приміщення початкової школи та блок спільних приміщень.