Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
3 результатів
Результат пошуку
Документ Гіпотеза архітектурного творення театральновидовищних центрів для дітей та молоді на прикладі розбудови лялькового театру у місті Кропивницький(КНУБА, 2017) Проскуряков, В. І.; Філіпчук, Ю. В.Висвітлена ідея вирішення архітектури Лялькового театру у місті Кропивницький, з її подальшим перетворенням у театрально-видовищний дитячий центр в пошуковому проектуванні кафедри ДАС ІАРХ НУ Львівська Політехніка.Документ Принципи та прийому дизайну інтер'єру дитячого центру раннього розвитку(КНУБА, 2011) Турчик, Ю. С.; Олійник, О. П.Ранній розвиток дитини являє собою сукупність всесторонніх процесів пізнання дитиною оточуючого її світу. Психологами та педагогами доведено, що ефективний розвиток дитини, її психічної діяльності (сприйняття, запам’ятовування, мислення та ін.) і форм її самореалізації (умінь, навичок тощо), нерозривно пов’язаний з педагогічним процесом, який є важливою складовою розвиваючого середовища. Інтер’єр, в якому перебуває дитина в перші роки свого життя,визначає і впливає на її естетичний смак, здібності та інтелектуальний розвиток.Документ Особливості дизайну інтер'єрів дитячого центру з використанням новітніх педагогічних методик(КНУБА, 2010) Турчик, Ю. С.; Олійник, О. П.Анотація: інтерпретація і застосування методик раннього розвитку дитини можливо також і в інтер'єрі. Увагу дитини привертає не лише предметне наповнення інтер'єру, але й організація простору і дизайн приміщення.