Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
8 результатів
Результат пошуку
Документ Сучасні напрямки в проектуванні закладів дошкільної освіти в Україні(КНУБА, 2020) Ковальська, Гелена Леонідівна; Новальська, Т. О.Запропоновано новий підхід до реконструкції існуючих дитячих садків, збудованих протягом 1970-1980-х рр. в укрупнених мікрорайонах за типовими проектами, який полягає в організації комплексу дошкільних закладів освіти, що розташовується на ділянках існуючих дитячих садків з частковим використанням цих закладів, реконструкцією, а також з частковим знесенням і новим будівництвом. Ідея такого комплексу полягає в організації на території укрупненого мікрорайону, в межах існуючих ділянок дошкільних закладів, автономних дитячих осередків, для обслуговування яких формується єдиний центр обслуговування дошкільних закладів освіти з централізованими клубними, адміністративними приміщеннями, кухнями, пральнями, додатковими спортивними залами і басейнами тощо. За рахунок винесення обслуговування дитячих садків в окремий блок на існуючих ділянках з’являється можливість більш ефективно використовувати території для створення комфортного дитячого середовища з сучасними просторими приміщеннями. До складу такого комплексу можуть увійти і нові дитячі осередки малої місткості, розташовані у приміщеннях, вбудованих в житлові будинки, що дозволяється сучасними нормативами. Такий підхід є ефективним напрямком у рішенні складних містобудівних проблем обмеження земельних ресурсів при формуванні закладів освіти в житлових мікрорайонах.Документ Принципи розташування навчально-виховних комплексів в житловій забудові(КНУБА, 2013) Гомон, О. О.Розглянуто розташування навчально-виховного комплексу «Дитячий садок – початкова школа» (НВК) в структурі житлової забудови, визначено основну номенклатуру типів будівель навчально-виховних комплексів для міського будівництва, санітарні розриви між спорудами та іншими об’єктами.Документ Проектування дитячих дошкільних закладів(КНУБА, 2014) Акопник, С. В.; Заїка, О. В.Розглянуті основні напрямки проектування дитячих дошкільних закладів: закордонний та вітчизняний досвід.Документ Досвід проектування та будівництва дитячих дошкільних закладів в Україні(КНУБА, 2018) Саєнко, Д. М.Розглянуто появу і особливості організації перших дитячих дошкільних закладів на території України в 60-х роках XIX століття, надана характеристика подальшому процесу історичного розвитку архітектури об'єктів дошкільної дитячої освіти. Перші дитячі дошкільні заклади з'явились у великих містах України (Одесі, Харкові, Києві) та були розраховані на заможні верстви населення нашої держави. В дослідженні виявлені шість основних етапів формування закладів дитячої дошкільної освіти в радянські часи української державності і в межах даної статті більш детально розглянуто перший період (1918-1922 рр.) та другий період (1923-1940 рр.). Перший період характеризується використанням пристосованих будівель під розміщення дошкільних дитячих закладів малої місткості і досить часто вбудованого типу. На другому етапі відбулися зміни у архітектурному проектуванні дитячих дошкільних закладів, які були пов'язані з розвитком масової житлової забудови. На другому етапі вперше була розроблена загальна методологія проектування і будівництва дитячих закладів, з'явились перші нормативні документи, проекти носили індивідуальний характер, розповсюдженими були рішення вбудовано-прибудованих дитячих дошкільних закладів до житлових і громадських будівель.Документ Функціонально-планувальні рішення навчально-виховного комплексу "дитячий садок - початкова школа"(КНУБА, 2014) Гомон, О. О.Розглянуто функціональну структуру навчально-виховного комплексу «Дитячий садок-початкова школа», яка дозволила виділити основні функціональні групами приміщень НВК до складу якого входить блок приміщень дитячого садка, приміщення початкової школи та блок спільних приміщень.Документ Особливості архітектурного проектування дитячих дошкільних закладів на території України в 1971-1991рр. та у сучасний період(КНУБА, 2018) Саєнко, Д. М.; Ковальський, Л. М.У статті розглянуто особливості архітектурного проектування дитячих дошкільних закладів на території України в радянський період історії нашої держави. Основний акцент зроблено на період 1971-1991 рр., який являється заключним етапом розбудови містобудівної мережі закладів дошкільної освіти в радянській Україні, а також на сьогоднішній стан. До характерних ознак архітектури дитячих дошкільних закладів періоду 1971-1991 рр. можна віднести: типове проектування, окремо розташовані, переважно двоповерхові будівлі з огородженою власною територією, відсутність масового розповсюдження проектів вбудовано-прибудованого типу.Документ Функціональні основи навчально-виховних комплексів "дитячий садок-початкова школа"(КНУБА, 2013) Гомон, О. О.Розглянуто сучасний стан дошкільних та загальноосвітніх закладів та розвиток мережі навчально-виховних комплексів «Дитячий садок – початкова школа» та створення умов для різнобічного розвитку дитини дошкільного віку та учнів шкіл, відповідно до освітнього рівня.Документ Проблеми реновації в архітектурі дитячих дошкільних закладів України(КНУБА, 2010) Малюта, В. О.В статті розкривається актуальність питання про реноваційні зміни в архітектурі дитячих дошкільних закладів через невідповідність існуючих функціонально – планувальних рішень вимогам сучасного педагогічного та виховного процесів. Розглядаються недоліки існуючих дитячих садків, висвітлюється необхідність переосмислення і доповнення складу їх приміщень, приділення уваги екстер‘єрному та інтер‘єрному оформленню. Ключові слова: дитячий садок, функціонально-планувальні рішення, проектування.