Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
42 результатів
Результат пошуку
Документ Синтез робочої характеристики пружних елементів машин роликового формування(КНУБА, 2008) Гарнець, В. М.; Човнюк, Ю. В.; Приходько, Я. С.Роликове формування плитних конструкцій забезпечується шляхом сполучення зворотно-поступального руху масивного робочого візка з роликами і форми, в якій послідовно формується виріб. При здійсненні кожного циклу візок при зміні напрямку руху проходить через зону, у якій відбувається немиттєва зміна вектору швидкості руху на протилежний. Для зменшення енергетичних втрат та впливу знакозмінних навантажень на конструкцію машини в цілому передбачено встановлення на несучому порталі пружних елементів. Такі елементи повинні забезпечувати швидкий вихід на сталий режим руху при зміні його напрямку. Тобто зміною прискорення візка на досить короткій ділянці шляху візка можна знехтувати і вважати у подальшому швидкість постійною.Документ Аналітичні методи розрахунку навантажень та параметрів нестаціонарних коливань механізмів підйомно-транспортних машин(КНУБА, 2012) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.; Почка, К. І.Наведені аналітичні методи розрахунку навантажень та параметрів нестаціонарних коливань (режими пуску/гальмування) механізмів підйомно-транспортних машин. Досліджені вимушені коливання вказаних лінійних механічних систем з одним степенем вільності руху при їх проходженні через резонанс. Задача Коші для диференціального рівняння коливань за лінійного закону зміни частоти вимушеної сили розв’язана у термінах інтегралу ймовірностей від комплексного аргументу.Документ Застосування кепстрів у акустичній діагностиці технічного стану будівельних та піднімально-транспортних машин і механізмів(КНУБА, 2012) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.; Почка, К. І.Запропоновано кепстр у якості комбінованої діагностичної ознаки для акустичного аналізу технічного стану будівельних та підіймально-транспортних машин і механізмів, які функціонують у режимах пуску/гальмування. Кепстр багато в чому визначає як діагностичний засіб поточний стан вказаних машин, а також прогнозує найближчу зміну цього стану.Документ Моделювання, підвищення якості перехідних процесів та оптимізація режимів руху механізмів систем автоматичного регулювання будівельних роботів(КНУБА, 2009) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.Наведені моделі, що дозволяюсь підвищити якість регулювання перехідних процесів та оптимізувати режими руху механізмів систем автоматичного регулювання будівельних роботів.Документ Мінімізація фазових коливань за наявності сил сухого тертя в механізмах зі зворотно-поступальним рухом(2009) Ловейкін, В. С.; Човнюк, Ю. В.; Почка, К. І.Здійснена мінімізація фазових коливань/стрибків у вібраційних системах за наявності сил сухого тертя, що дозволяє оптимізувати їх режими руху.Документ Аналіз та оптимізація функціонування мехатронних пристроїв слідкуючих систем позиціонування будівельних маніпуляторів(КНУБА, 2009) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.Проведено всебічний аналіз та здійснена оптимізація керування функціонуванням мехатронних пристроїв слідкуючих систем позиціонування будівельних маніпуляторів.Документ Применение метода эквивалентных схем для динамической оптимизации, расчета и анализа режимов движения канатных механизмов подъема грузов(КНУБА, 2010) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.Реалізовано метод еквівалентних схем для динамічної оптимізації, розрахунку та аналізу режимів (а також параметрів руху), натягу канатів у підйомних механізмах кранів.Документ Аналітичний розвязок задачі оптимізації усталеного режиму руху механізмів з нелінійною функцією положення ланок(КНУБА, 2009) Човнюк, Ю. В.; Ловейкін, В. С.; Паламарчук, Д. А.Отримані точні аналітичні розв’язки задачі оптимізації усталеного режиму руху механізмів з нелінійною функцією положення ланок.Документ Динамічний аналіз та оптимізація експлуатаційних параметрів колісних трелювальних машин(КНУБА, 2012) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.; Почка, К. І.Встановлено основні закономірності зміни у часі експлуатаційних параметрів колісних трелювальних машин під дією прикладених сил. Наведено умови, за яких вказані параметри набувають оптимальних значень у режимах реальної експлуатації машин. Для зниження динамічної завантаженості вузлів та агрегатів лісової колісної машини, зокрема її трансмісії використана розрахункова схема машини, яка базується на математичній моделі подвійного маятника. Отримано оптимальні значення коефіцієнта трансмісії, які залежать від темпу вмикання зчеплення та довжини підвіски пачки дерев.Документ Удосконалення методів аналізу приводів будівельних машин як динамічних систем із зосередженими параметрами(КНУБА, 2011) Діктерук, М. Г.; Човнюк, Ю. В.Наведено методи аналізу приводів будівельних машин як динамічних систем із зосередженими параметрами, що дозволяють аналізувати та оптимізувати їхні перехідні процеси при режимах пуску/гальмування у вказаних приводах