Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
4 результатів
Результат пошуку
Документ Особливості архітектури будівель Острозької академії XVI cтоліття як прообразу закладів духовно-гуманітарної освіти в Україні(КНУБА, 2015) Стоцько, Р. З.У статті висвітлено і проаналізовано особливості архітектури комплексу будівель Острозької академії періоду XVI-XX століть в контексті становлення і розвитку духовно-гуманітарної освіти в Україні та виокремлено основні фактори, які найбільше вплинули на формування архітектури духовних, навчальних, житлових, спортивних і господарських будівель академії.Документ Концепція духовно-гуманітарного простору в архітектурі будівель Папського Лютеранського Університету в Римі(КНУБА, 2015) Стоцько, Р. З.У статті на прикладі архітектури будівель Папського Лютеранського Університету в Римі висвітлено концепцію архітектури католицького духовно-гуманітарного освітнього закладу, виокремлено головні чинники, які найбільше вплинули на архітектурно-планувальну організацію та художньо-стилістичні вирішення даного університетуДокумент Архітектура сучасного духовно-освітнього комплексу УГКЦ як синтез функціонально- планувальних концепцій духовних освітніх закладів західного та східного типів (на прикладі Центру вищої богословської освіти УГКЦ у м. Львові)(КНУБА, 2012) Стоцько, Р. З.В статті розглянуто особливості духовно-освітньої діяльності та архітектурно-планувальної організації духовних освітніх закладів західного (католицького), та східного (православного) типів, проілюстровано пошук об’єднаної концепції духовно-освітнього закладу УГКЦ, проаналізовано основні фактори, які вплинули на формування архітектури сучасного комплексу богословської освіти в Україні.Документ Особливості архітектури будівель комплексу Українського Католицького університету в м.Львові(КНУБА, 2014) Стоцько, Р. З.У статті проаналізовано особливості архітектури будівель комплексу Українського Католицького університету у Львові та виокремлено головні фактори, які найбільше впливають на формування архітектурно-просторової організації та стилістичного образу християнського духовного освітнього закладу університетського типу.