Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
4 результатів
Результат пошуку
Документ Вплив інженерно-планувального рішення перетину міських магістралей на витрату палива транспортним потоком(КНУБА, 2014) Осєтрін, М. М.; Тарасюк, В. П.Розглянуто вплив місця розташування перетину міських магістралей на його інженерно-планувальне рішення та встановлено залежність між показником витраченого палива транспортним потоком та інженерно-планувальним рішенням об’єкта дослідження.Документ Принципи і методи обґрунтування вибору інженерно-планувального рішення перетину міських магістралей(КНУБА, 2014) Осєтрін, М. М.; Карпенко, О. В.Розглянута методика обґрунтування вибору інженерно-планувального рішення перетину міських магістралей.Документ Фактори, які визначають вибір інженерно-планувальних рішень перетинів міських магісральних вулиць з кільцевим рухом(КНУБА, 2015) Осєтрін, М. М.; Луценко, О. В.Розглянуто дослідження впливу факторів, які визначають вибір типу інженерно-планувального рішення кільцевих перетинів. Також дані практичні рекомендації застосування кільцевих перетинів в різних містобудівних умовах.Документ Економічна оцінка, як умова прийняття рішення щодо визначення принципу організації руху транспорту та пішоходів на перетинах міських магістралей(КНУБА, 2017) Осєтрін, М. М.; Селезньова, О. С.Наведені рекомендації щодо розрахунку однієї машино-години для обліку втрат від транспортних затримок, виходячи з величини валового регіонального продукту, як базового показника економічної оцінки визначення принципу організації руху транспорту та пішоходів на перетинах міських магістралей.