Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
5 результатів
Результат пошуку
Документ Особливості формування мережі центрів медично-соціальної реабілітації для дітей та підлітків з фізичними вадами(КНУБА, 2013) Кравченко, І. Л.Розглядаються основні положення формування мережі центрів медичносоціальної реабілітації для дітей з фізичними вадами, викладені пов’язані з цим містобудівні проблеми та визначені певні кроки щодо їх вирішення.Документ Особливості планування ділянок центрів медично-соціальної реабілітації дітей з вадами розвитку(КНУБА, 2014) Кравченко, І. Л.Розглядаються особливості планування ділянок центрів медичносоціальної реабілітації для дітей з фізичними вадами, визначені основні фактори, що впливають на формування територій таких комплексів.Документ Організаційно-функціональна модель відділення психолого-педагогічної допомоги у закладах для реабілітації дітей з вадами розвитку(КНУБА, 2014) Кравченко, І. Л.В статті розглядається загальна організаційно-функціональна модель відділення психолого-педагогічної допомоги у формуванні структури закладів для дітей з вадами розвитку, запропоновані прийоми трансформації даного відділення у реабілітаційних закладах різної місткості.Документ Функціонально-планувальна структура реабілітаційного осередка малої місткості для дітей з фізичними вадами(КНУБА, 2013) Кравченко, І. Л.В статті розглядається функціонально-планувальна структура реабілітаційного осередку малої місткості для дітей з вадами розвитку, викладені основні положення щодо інтеграції такого блоку з іншими дитячими закладамиДокумент Організаційно-функціональна модель відділення медично-соціальної реабілітації у закладах для дітей з вадами розвитку(КНУБА, 2014) Кравченко, І. Л.У статті розглядається загальна організаційно-функціональна модель відділення медично-соціальної реабілітації у формуванні структури закладів для дітей з вадами розвитку, трансформація моделі даного відділення у реабілітаційних закладах різної місткості.