Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Дослідження форми зубців для руйнування льодових утворень на дорожніх покриттях
    (КНУБА, 2015) Гавриш, В.; Тхорук, Є.; Голотюк, М.; Паламарчук, Д.
    Проведено теоретичне дослідження впливу геометричних параметрів і форми клиноподібних руйнівних елементів на процес сколювання льоду. Встановлено, що в процесі руху в льоді штампів чи клиноподібних руйнівних елементів із затупленими різальними кромками на їх фронтальних (лобо¬вих) площинах або поверхнях, формуються призматичні ядра ущільнення з кутом при вершині в нормальному перерізі. Цей кут визначає умови відносного ковзання льоду по різних матеріалах, які рухаються всередині замкненого льодового простору з мінімальними енерговитратами, причому оптимальне значення кута ковзання залежить від коефіцієнтів зовнішнього тертя льоду
  • Документ
    Дослідження процесу викорчовування при роботі за оптимальним ривковим режимом
    (КНУБА, 2016) Паламарчук, Д.; Голотюк, М.
    Більшість сучасних машин для підготовчих робіт мають гідравлічний привід робочого обладнання. Незважаючи на переваги, суттєвим недоліком гідравлічних систем приводу є значна інерційність. При зміні подачі гідрорідини до гідроциліндрів виникають коливання обладнання, особливо це помітно при вмиканні і вимиканні подачі гідрорідини до циліндра. Такі коливання негативно впливають на довговічність шарнірів кінематичних пар, ланки та механізми. Наступною проблемою гідравлічних систем є виникнення ударів при досягненні крайніх точок руху ланок. Удари виникають як між ланками механізму, так і в самій гідросистемі. Тому завданням роботи є знаходження такого режиму руху штоків гідроциліндрів викорчовувача, який забезпечуватиме максимальне зусилля на робочому органі.