Сучасні проблеми архітектури та містобудування

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/259

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Документ
    Перфоманс в художньому проектуванні
    (КНУБА, 2018) Праслова, В. О.
    Розглядається перфоманс як метод розвитку художнього проектування. Це не матеріальне мистецтво, що виникає в середовищі художників та архітекторів у вигляді протесту проти живопису. Проаналізована методика занурення в себе, яку розробила Марина Абрамович. Розглянуто етапи становлення методики на прикладах перфомансів цієї відомої художниці.
  • Документ
    Методи створення сучасних виховних закладів
    (КНУБА, 2014) Пивоваренко, О. В.
    В статті розглядаються методи створення сучасних виховних закладів, їх особливості, основні положення і вимоги до організації середовища сучасного закладу з врахуванням психології сприйняття дітей.
  • Документ
    Основні фактори, що визначають формування будівель поліфункціональних музейних комплексів
    (КНУБА, 2013) Трегубов, К. Ю.
    Розглянуто методику визначення основних факторів які визначають формування архітектурно-планувальної структури поліфункціональних музейних комплексів
  • Документ
    Методи стилістичної ідентифікації об’єктів сучасної архітектури
    (КНУБА, 2012) Дорожкін, О. В.
    Розглянуто існуючі методи стилістичної ідентифікації об'єктів мистецтва та архітектури, визначено коло ідентифікаційних проблем, що постають під час дослідження регіональних особливостей архітектури України, запропоновано методологічне підґрунтя та метод ідентифікації об'єктів сучасної архітектури на прикладі стилістичної течії хай-теку
  • Документ
    Навчальне проектування інтер'єру у професійній підготовці майбутніх архітекторів
    (КНУБА, 2013) Кайдановська, О. О.; Грицюк, Л. С.
    У статті розглянуто потенціал навчального проектування інтер‘єру у вирішенні завдань формування професійної компетентності, креативності, самостійності майбутнього архітектора, обґрунтовано доцільність використання інноваційних педагогічних методів, представлено основні типи завдань та приклади робіт студентів.