Містобудування та територіальне планування
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/160
Переглянути
4 результатів
Результат пошуку
Документ Вплив основних чинників вулиць та доріг на збереження енергоресурсів(КНУБА, 2008) Солуха, Борис Володимирович; Ботвіновська, Світлана Іванівна; Голубенко, В.Розглядаються методики, які дозволяють алгоритмічно розраховувати величину витрат автомобільного пального в залежності від типу кривої, радіусу кривої, кута повороту дороги та швидкості руху автомобіля. Але, серед існуючих методик не виявлено таких досліджень, які б документально довели вплив змін повздовжнього профілю вулиці, при реконструкції або влаштуванні на ній перехрещень в різних рівнях, на навколишнє середовище і витрати пального автотранспортом. Безперервне вдосконалення транспортно-експлуатаційних властивостей вулиць та доріг в містах – це найголовніша задача дорожньої галузі у питанні збереження енергоресурсів.Документ Рекомендації по гідравлічному розрахунку і проектуванню водовідведення з поверхні доріг(КНУБА, 2010) Чернишев, Д. О.В статті запропоновано методику гідравлічного розрахунку і рекомендації по проектуванню споруд водовідведення дощових вод з автомобільних доріг.Документ До розвитку досліджень міських вулиць і доріг на техногенно-деформованих територіях(КНУБА, 2015) Пеньков, В. О.Розглянуто результати досліджень, виконаних у відповідності з програмою «Автомобільні дороги на техногенно-деформованих територіях» , дана оцінка сучасного стану проблеми, показано можливості, перспективи і напрямки подальших досліджень.Документ Применение метода поглащения СВЧ/КВЧ энергии электромагнитных волн нетепловой интенсивности при георадиолокационной диагностике асфальтобетонных покрытий строящихся автомобильных дорог(КНУБА, 2018) Човнюк, Ю. В.; Диктерук, М. Г.; Васильева, Анна Юрьевна; Чередниченко, Петр ПетровичПредложена аналитическая методика выбора рабочей частоты генера- тора СВЧ/КВЧ электромагнитных волн нетепловой интенсивности, позволя- ющая контролировать процесс уплотнения асфальтобетонных смесей покры- тий строящихся автомобильных дорог методом поглощения СВЧ/КВЧ энергии указанных волн. Контроль процесса уплотнения асфальтобетонных смесей данным способом основан на том, что поглощение энергии СВЧ/КВЧ электро- магнитных волн при их прохождении через дисперсные системы на основе це- мента определяется количеством свободной воды и удельной электрической проводимостью самой системы. В процессе уплотнения асфальтобетонной смеси объёмное содержание воды в системе, и её удельная проводимость уве- личиваются, достигая максимально возможного значения при оптимальном времени уплотнения. Поэтому оптимальное время уплотнения асфальтобе- тонной смеси можно определить по стабилизации поглощения СВЧ/КВЧ энер- гии. На точность определения момента окончания процесса уплотнения смеси данным методом влияет ряд факторов, связанных как с точностью измерения ослабления СВЧ/КВЧ сигнала, так и с особенностями исследуемой среды