Містобудування та територіальне планування

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/160

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Спрощена просторова модель економіко-транспортних взаємозв’язків між найбільшими європейськими столицями
    (КНУБА, 2017) Мітягін, А. О.; Мамедов, А. М.
    У даному дослідженні проводиться аналіз взаємодії найбільш заселених столиць Європи з метою дослідження економіко – транспортних взаємозв’язків між ними. Керуючись принципами побудови гравітаційних моделей змоделюємо замкнену систему та перевіримо отриманні розрахунки на чутливість до реально існуючої просторової системи. Проте побудована просторова система не буде відповідає на питання, як покращити вже існуючу систему, натомість математично моделюватиме поведінку окремо взятих об’єктів цієї системи.
  • Документ
    Математическое моделирование городских тpaнcпоpтных потоков и волн: континуальный подход, уравнения состояния
    (КНУБА, 2017) Човнюк, Ю. В.; Чередніченко, П. П.; Диктерук, М. Г.
    Предложена и обоснована математическая модель городских транс- портных потоков и волн. Применение континуального подхода позволяет определить основные параметры указанных потоков и возникающих транс- портных волн (плотность, амплитуду, скорость и др.), а также соответствующие уравнения состояния (городского транспортного потока), которое характеризует установившиеся движения потока машин. Определены скоро- сти и плотности потоков машин, при которых массовая скорость (провозная способность) максимальна. Описано неустановившееся движение потока ма- шин, появляющиеся при возникновении и ликвидации отказов в потоке машин. Установленное уравнение состояния потока машин на городской автомаги- страли, в соответствии с уравнениями неразрывности и движения, позволяют исследовать явление отказов технических устройств автомагистрали города на их пропускную способность и устанавливать необходимые резервы для компенсации потерь (т.н. «пробок» или «джемов»), вызванных отказами.
  • Документ
    Вдосконалення ефективних стратегій керування транспортними потоками: математичне моделювання, алгоритми контролю для автоматизованих систем управління
    (КНУБА, 2018) Човнюк, Ю. В.; Диктерук, М. Г.; Чередниченко, П. П.
    Розглянуті алгоритми моделювання простих транспортних потоків у режимі реального часу з використанням стандартних пакетів програм для ПЕОМ (типу MATLAB). Використання запропонованого підходу при формуванні моделі транспортного потоку дозволяє здійснити підрахунок числа автомобілів у реальному масштабі часу, розрахувати середню довжину черги для ухвалення рішення про регулювання проїзду. При подальшому розвитку моделі можливо здійснювати оперативну класифікацію транспортних засобів у потоці для формування ефективного керування системами регулювання шляхово- транспортного комплексу.